sobota, 23 kwietnia 2022

Kartki z Anią

   Witam już po świętach.

Miejmy nadzieję, że wiosna zagości u nas na dobre. Bardzo czekam na nią i chyba wszyscy.     Zrobiłam kartki w zabawie u Ani w.g. mapek. Z każdej mapki po jednej.

                                                           


                                                      Banerek do zabawy.

                                                                    

                                         Obie kartki są na święta wielkanocne.

                                                                      

               

              Ta nie bardzo mi wyszła nie będę już zmieniać.Jeszcze kolaż dla Ani.

                                                                

    Dziękuję wszystkim za życzenia świąteczne. Życzę miłego wypoczynku.

9 komentarzy:

  1. Teresko ,kartki są cudowne, będą jak znalazł na przyszły rok.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas był dzisiaj bardzo przyjemny, słoneczny dzień ale prognozy niestety nie są zbyt obiecujące. Ładnie zinterpretowałaś mapki, kartka z trójkątami podoba mi się bardziej:)
    Miłej niedzieli Tereniu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Teresko, bardzo ładnie zinterpretowałaś mapki,kartki mają wiele uroku.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne prace...dziękuję za karteczkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyjątkowo trudne mapki były tym razem- ale dałaś świetnie sobie radę:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te Twoje prace jak zawsze. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. No cóż jakoś przegapiłam Twój post, wybacz . Za to kartki mi się niezmiernie podobają Takie radosny , kolorowe i Świąteczne . Super są a ja dziękuje bardzo że jesteś i bawisz się ze mną.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń