piątek, 4 marca 2022

Kurki robione szydełkiem.

       Serdecznie witam wszystkich.

Czas pomyśleć o ozdobach na święta wielkanocne. Na Y.T. znalazłam jak zrobić kurki na szydełku filmik nagrała Aurelia , bardzo fajnie tłumaczy a jak się nie nadąża można zrobić stop. Ten model kurki bardzo mi się spodobał. Serdeczne podziękowania dla Aureli.

                                                         

                                Na razie pokazuję dziewięć sztuk, będzie ich więcej.

                                                                     

                    Mam dużo kolorowych kordonków i mogę je ozdabiać    dowolnie. 

                                                                        

                                                                                                       
  Usztywniam ,,Ługą" na jajku styropianowym. A jak to robić Aurelia pokazuje na końcu filmu . Jeszcze całe stadko razem. Będę miała jako dodatek do prezentów.

                                                              

Dziękuję Wszystkim za komentarze pod poprzednim postem i życzenia zdrowia. Jest już lepiej do ,,Wiosny" na pewno będzie ok. Miłego weekendu i pozdrawiam.

9 komentarzy:

  1. Sliczne zwiastuny wiosny i świąt.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kurki. Będą stanowiły fajna ozdobę wielkanocną.

    OdpowiedzUsuń
  3. Teresko, śliczne stadko kurek stworzyłaś.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam filmiki Aurelii, gdyby nie ona w życiu bym się chyba na szydełku robić nie nauczyła.
    Co do kurek to wyszły Ci super, ale ja na nich poległam bo robić mogę ale to wykończenie mnie dobiło.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeurocze stadko kurek Tereniu, ślicznie je zrobiłaś.
    Cieszę się, że czujesz się już lepiej. Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurki śliczne !!! Ja je znam, bo moja mama takie robi. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń