piątek, 10 grudnia 2021

Grudzień - kartki z Anią.

 Witam serdecznie .

Ostatni miesiąc w tym roku zabawy u Ani. Tworzymy kartki w.g. mapek większość zna tą zabawę. Dodatkowo ma być kolor srebrny i cekiny. Zrobiłam po jednej kartce z obu mapek.

                                                            

                                                                      


                       Kolor srebrny słabo widać ale jest i cekiny w kształcie gwiazdek.

                                                                    


        Na tą nie bardzo miałam pomysł. Nakleiłam śnieżynki tekturowe.

                                                        

                                                            Kolaż dla Ani.

 Dziękuję Wszystkim za komentarze pod poprzednim postem. Miło mi, że pokrowce na taborety się spodobały. Pozdrawiam zima u nas na całego.


12 komentarzy:

  1. Urocze są Tereniu, bardzo ładnie zinterpretowałaś mapki. Bardziej podoba mi się pierwsza, jest śliczna:) Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki śliczne. U nas też zima na całego, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tereniu fajne kartki powstały. Ja też na tą druga jakoś pomysłu nie miałam, a Twój pomysł z gwiazdkami bardzo mi sie podoba.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki !!! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Teresko, pięknie zinterpretowałaś obie mapki. Bardzo podoba mi się pierwsza kartka, lubię takie zimowe widoczki.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelka! Ma srebrne gwiazdki-cekiny nie wpadłam 😬😆

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne karteczki. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne kartki przygotowałaś, podobają mi się:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze kartki, fajna interpretacja mapek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne karteczki :) Te tekturowe śniezynki super przypasowały :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kartki Tereniu.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń