sobota, 15 maja 2021

Koronkowa pandemia - 5.

 Witam.

Ania wczoraj ogłosiła 5 wyzwanie ,, koronkowej pandemii " a ja mam już zrobione. W zeszłym miesiącu szukałam wzory na dzwonki szydełkowe dla urozmaicenia i tym sposobem  mam już zrobione. Znalazłam   u Aureli z filmem na YouTube. Zrobiłam pięć tak mi się spodobały. Mają 10 cm. wysokości, szybko się robi. Robiłam nićmi 10 i 15 jest różnica w wysokości.

                                                                 


                                                                      


                                      Prosty wzór i szybko się robi.

                                                                   


                                                 Ten wzór trochę inny.

                                                              

                   

                                         Coś frywolitkowego też musi być.

                                                                    


                                                  Zdjęcie  zbiorcze .

 Dziękuję Wszystkim za komentarze pod poprzednim postem. Miłego majowego wypoczynku.

 

13 komentarzy:

  1. Szybko poszło.Piekne dzwonķi ale aniolki frywolne przesliczne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Napiszę jak Ula - dzwonki piękne ale aniołki prześliczne!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tereniu jestem zachwycona obiema pracami. Filmiki Aurelii uwielbiam , w zasadzie to na nich uczyłam się szydełkować i do dziś mam do nich wielki sentyment. Co do frywolnych Aniołków ca cudne i podziwiam bardzo bo to jak wiesz dla mnie czarna magia.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzwoneczki miałam przyjemność ,,pomacać,, - są śliczne :) Aniołki przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne szydełkowe ozdoby. Twoja choinka w grudniu będzie śliczna. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne dzwoneczki Tereniu, wszystkie wzory są bardzo efektowne.
    Przesyłam uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniołki są przepiękne, dzwonki również. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko piękne. Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie wszystko piękne, ale te aniołki z frywolitki to szczerze podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach aniołki rewelacyjne !

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie piękne prace, śliczne dzwonki i urocze aniołki. O właśnie, ja koniecznie muszę spróbować takie zrobić, dziękuję, że o nich przypomniałaś :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tereniu aniołki dziś wiodą prym !!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie aniołki cudne :)Dzwoneczki też bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń