piątek, 21 maja 2021

Kartka w pudełku.

 Witam.

Staram się , żeby chociaż raz w tygodniu napisać post, przeważnie w piątki. Żeby blog nie umarł śmiercią naturalną. Zrobiłam dla koleżanki  karteczkę i pudełko dla niej. Już po urodzinach mogę pokazać.

                                                                  


                      Kwiatki mojej, sama  próbowałam robić.

                              

                                           Pudełko z okienkiem.

           Byłam na zakupach w Actionie i kupiłam małą bindownice do robienia kopert.

                                                              


    Jest instrukcja jak ją używać i są zaznaczone cm. i cale. Obejrzałam też filmiki na YT.

                                                                  


                                                                 

           Świetna zabawa, koperty super wychodzą i moje próby z kopertami 3D.

 Dziękuję Wszystkim za komentarze pod poprzednim postem. Miłego wypoczynku.

6 komentarzy:

  1. Podziwiam prtecyzję wykonania karteczki ipudełka dla koleżanki. Bardzo fajnie wygladają takie kolorowe koperty. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka wyszła ślicznie, kwiaty pięknie ją zdobią. Fajne jest to urządzenie, znacznie ułatwia tworzenie oryginalnych kopert.
    Miłego weekendu Tereniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna karteczka :)
    Urządzenie na pewno przydatne, może sama wpadnę po taki zakup.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. O jak ja ubolewam że nie mam w moim mieście Actiona, chyba bym tam całą emeryturę zostawiła :-)
    Terenie świetna kartka a pudełeczko to jak wisienka na torcie. A zakup do robienie kopert świetny !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka jest super!!! U mnie też nie ma tego sklepu:(((Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka cudna. Fajny zakup. Nieźle się sprawdza jak widzę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń