piątek, 29 stycznia 2021

Zakładki.

       Witam Wszystkich.

Wyhaftowałam zakładki do książek. Pozazdrościłam Ani ona haftuje piękne zakładki. A mam różnej wielkości resztek kanwy mogłam zrobić z nich zakładki. Nic nie wyrzucam ,, przyda się" i i się przydało. Mulina też jest a wzór poszukałam na Pintresie nie wiem kto jest autorem.

                                                                


                            Trzy to haft krzyżykowy a czwarta frywolitka.

                                                                   


                      Spodobały mi się wzory wyglądają jak celtyckie.

                                                                    


                                Z haftem są dla mężczyzny a jedna dla pani.

                                                                   


                      Pod spodem przyszyłam filc. Będą małymi upominkami.

  Dziękuję wszystkim za komentarze pod poprzednim postem. Pomimo ograniczeń miłego   weekendu i zdrówka.

8 komentarzy:

  1. Teresko bo ta są wzory celtyckie, mam je wszystkie i bardzo lubię je wyszywać. Nawet wykończyłaś podobnie do moich filcem od spodu. Są extra!! a słusznie zauważyłaś, że ja mam na ich punkcie świra:-)
    Frywolitkowa niestety poza moim zasięgiem ale jest cudna!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wzór, pięknie wygląda na zakładkach a frywolitka cudna.
    Miłego weekendu Tereniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zakładki,na upominek w sam raz😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny wzór haftu jak i samo wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne upominki zrobiłaś Reresko. Przyjemnie takimi cudeńkami kartki oddzielać. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo oryginalne zakładki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne . Kiedyś dostałam zakładkę frywolitkową. Minęło wiele lat , ciągle ją używam i lubię. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zakładki, bardzo ciekawe wzory i na prezent w sam raz :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń