sobota, 23 stycznia 2021

Kartki składane

   Witam Wszystkich.

 Tniemy i gniemy papier  z Ewą to już 21 wyzwanie. Nie było żadnych problemów z gięciem.  Zawsze robię szablon na papieże od drukarki i wtedy widać jakie zrobiłam błędy ( szkoda porządnego papieru). Wielkie dzięki dla Ewy za to że prowadzi taką zabawę, rozrysowuje szablony i poświęcony czas. Można dużo się nauczyć i polubić składaczki (polubiłam je). Zrobiłam dwie kartki, pierwsza wg. szablonu Ewy a przy drugiej nie ma cięcia po skosie. 

                                                                        

                             Tu nie cięłam po skosie. Kartka jest na urodziny.

                                                                


                     Święta B.N. Jest dużo do ozdabiania i są święta z bałwankami.

                                                                        


                                                 Banerek do zabawy.

   Pięknie dziękuję Wszystkim za komentarze pod poprzednim postem. Miłego weekendu      życzę Wszystkim. Serdecznie pozdrawiam i trzymajcie się zdrowo.
        


 

8 komentarzy:

  1. Piękne! Pierwsza apetyczna, druga pełna świątecznego klimatu :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na takich składaczkach zawsze jest dużo powierzchni do ozdabiania:) Wspaniale sobie Tereniu poradziłaś, obie kartki są śliczne.
    Miłego weekendu kochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są te składaczki, aż żałuje że nie mam więcej czasu.
    Twoja kartka wyszła również przepięknie- podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Teresko super Ci wyszły te składaczki. Mnie się je tez fajnie robiło , tylko nie miałam pomysłu na ozdobienie tak dużej powierzchni.
    Fajna jest ta zabawa u Ewy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne kartki, bardzo mi się podobają,ale te cięcia mnie przerażają 🙂 dlatego wolę tego nie próbować 😉
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale świetne są te kartki. Muszę się dokładnie przyjrzeć żeby zrobić takie wraz z wnuczkami. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Tniemy i gniemy to dla mnie czarna magia,ale karteczki są super:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kartki Teresko zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń