piątek, 4 grudnia 2020

Kartki składaczki.

    Witam wszystkich.

Ewy mamy już 20 wyzwanie ,, Tniemy i gniemy papier ". Zrobiłam dwa składaczki

nie był trudny i mi się spodobała taka forma kartki. Tylko zrobiłam trochę szerszą.

Do koperty się mieści i jest więcej miejsca na ozdoby.

                                                                


                                               Obie są na święta B.N.

                                                                       


                             W środku też okleiłam papierem ozdobnym.

                                                                  


                                              Zdjęcia są marnej jakości.

                                                             


                             Banerek do zabawy.

          Dziękuję Wszystkim za komentarze pod poprzednim postem.

           Życzę miłego wypoczynki i zdrówka. Pozdrawiam

6 komentarzy:

  1. Oba składaczki pięknie wyglądają z tym niebieskim tłem :-)Cieszę się, że forma zyskała uznanie, nadaje się na każdą okazję :-)Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe są takie składaczki. Przy tej robocie to nastrój świąteczny u Ciebie wzrasta, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie wersje są urocze ale ta z reniferkiem po prostu zachwyca:)
    Miłej niedzieli Tereniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo piękne kartki, z reniferem nr 1, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki.
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń