sobota, 28 listopada 2020

Zimowa pani

 Witam wszystkich.

Mogę się pochwalić skończyłam wyszywać ,, Zimowa pani ". Nic więcej nie robiłam

koniecznie chciałam skończyć ten obrazek . Jeszcze została pani lato niestety nigdzie

nie mogę wyszukać tego wzoru . Może jeszcze się ukaże. Moje biedne oczy domagają

się teraz odpoczynku. Teraz czas na inne techniki, które nie obciążają tak oczu.

                                                              


      Nie robiłam kresek na kolorach.Dobrze, że nie trzeba wyszywać tła. Może kolor kanwy

     powinien być inny. Wtedy panna nie byłaby taka blada. Trudno już nie będę zmieniać.

                                                                              

    Wszystkie trzy które wyhaftowałam. Na środkowym zrobiłam kreski nie bardzo mi się

      podoba a jak Wy sądzicie lepiej z kreskami czy bez? Niebieski kolor, który przebija 

    na obrazkach to ręcznik pod spodem.

 Dziękuję wszystkim za komentarze pod poprzednim postem. Miłego weekendu

  i pozdrawiam.

7 komentarzy:

  1. Cudowny zestaw, mnie się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały komplet!
    Wiesz, lato raczej jeszcze nie wyszło, ale myślę że się za jakiś czas pojawi, to oczy Ci do tego czasu odpoczną:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale zima jest biała/blada i myślę,że Twoja jest idealna! ja jestem nią zachwycona
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę podobnie jak Renia - zimowa pani powinna być blada:) Przepiękne trio Tereniu, może uda Ci się dorobić do kompletu panią lato. Mnie się podoba efekt z konturami ale i bez nich obrazy są cudne - to kwestia gustu.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chylę czoła, piękne hafty, moja wiosenna Pani stała się już UFOkiem. Z tego co wiem to Lato nie pojawiło jeszcze. Kreski wg mnie jak najbardziej być powinny. Wtedy haft jest bardziej wyrazisty. I tak Cię bardzo podziwiam za te trzy obrazki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie to wygląda, ale faktycznie brakuje lata, do kompletu. Może Ci się uda zdobyć, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń