piątek, 18 września 2020

Wielkanoc przez cały rok 20-21.

      Witam serdecznie Wszystkich.

Jak w tytule praca na Wielkanoc na którą zapisałam się  tu . 

 W zeszłym miesiącu odpuściłam a dziewczyny robią piękne prace jest co podziwiać.

Tym razem zrobiłam małe koszyczki frywolitkowe na jajeczka. Wzór znalazłam w moich

gazetkach ,,Diana robótki" z 2008 r. 


                                                                         


       Trzy koszyczki na jajeczka,te najmniejsze z lodówki a odpowiednie będą przed świętami.

                                                                               


                                                                                 


                                                                                    


    Banerek do zabawy i wstawiam wzór na koszyczki może komuś się spodoba.

                                                                               



  Dziękuję Wszystkim za komentarze pod poprzednim postem. Życzę miłego weekendu.

5 komentarzy:

  1. Teresko od zawsze podziwiam frywolne prace a te koszyczki są urocze. Jajeczka od razu nabrały świątecznego uroku.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiłaś śliczne koszyczki :)
    Robiłam takie w zabawie "12 prac Rękodzielniczki".
    Wzór jest prosty i robi się bardzo przyjemnie. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezwykły pomysł Tereniu, śliczne są te maleńkie koszyczki.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietnie to wymysliłaś, zdjęcie wędruje do galerii :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ fajne te koszyczki! Super wyglądają te jajeczka.

    OdpowiedzUsuń