czwartek, 24 września 2020

Serwetka szydełkowa.

      Witam 

Na prezent zrobiłam serwetkę szydełkową ma być na stół. Wzór został wybrany z moich

zbiorów ,,Robótki ręczne " z 2003 r. Kiedyś więcej kupowałam gazetek ze wzorami

ale nic nie wyrzucam ,, może jeszcze się przyda " i tych przydasi mam dość dużo.

                                                                  


                                                       Serwetka ma 84 cm. średnicy.

                                                                            


                                                                            

                                                                              

                                                                                  

                                                       Tak wygląda oryginał .

                                                                               


            Użyłam takie nici jak widać a zużyłam 2 kłębuszki i  z 3 na ostatnie 5 okrążeń.

           W sumie przeszło kilometr nici.

        Dziękuję za komentarze i za to, że zaglądacie na mego bloga. Miłego weekendu.

15 komentarzy:

  1. Piękna serweta, właściwie mały obrus:-) Wzór bardzo efektowny :-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo piękny obrus.Tez nie kupuje gazetek, sporo wzorów się powtarza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny jest ten wzór Tereniu, serweta pięknie się prezentuje.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tereniu szacun wielki ,kłaniam się nisko, przede wszystkim za ta wielkość, no i oczywiści piękny efekt końcowy. Zawsze podziwiam takie wielkie prace, bo ja to niecierpliwa jestem do takich kolosów się nie nadaję bo nie mam cierpliwości.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna serweta Tereniu! Wiem ile to supłaniny kosztowało. Niesamowity prezent. Wzór bardzo fajny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycająca serweta! Wspaniale prezentuje się na stole, aż żałuje że nie mam okrągłego stołu. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna serweta! Niby coś tam potrafię zrobić szydełkiem, ale podziwiam osoby, które tworzą takie cudowności!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny obrusik Teresko i mocny będzie, bo muza jest dobrze skręcana. Jak tylko pokazały się te gazetki, to kupowałam je co miesiąc, przez szereg lat. W każdej znalazłam od jednego, do trzech ciekawych modeli. Ten też mam odłożony do wykonania. Teraz są głównie powtórki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, wspaniałe serweta...Uwielbiam serwety, serwetki, serwetunie. Ja niestety nie umiem tworzyć takich dziergadełek.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ ona jest piękna!, jestem nią zachwycona, podziwiam Twoje zdolnosci :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna! też mam kilkanaście broszurek i choć leżą nie używane to szkoda wyrzucić;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Tereniu ależ piękny obrusik zrobiłaś, bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń