piątek, 10 lipca 2020

Kartki schodowe.

  Witam Wszystkich.
Kartki na 18 wyzwanie u Ewy ,,Tniemy i gniemy papier". Ta forma kartki bardzo mi się podoba
i można ją wykorzystać na wszystkie okazje. Zrobiłam na święta B.N. obie. Tych karteczek mam najmniej. Mam nadzieję, że ten wirus wreszcie da nam spokój i zniknie. Będzie można wysyłać kartki bez obawy.

                                                                       

                                                                                   
      
      Robiąc kartkę pomyślałam jaki jest żywot drzewka świątecznego. Rośnie sobie spokojnie
   w lesie i daje schronienie różnym zwierzętom. Następny etap przychodzi człowiek i ścina
  drzewko. Wiezie do domu, przyozdabia, popatrzy na nie parę dni i drzewko kończy żywot
  w śmietniku lub w piecu a musiało rosnąć kilka lat...........

                                                                                 

                                                                                       

                                           Ta kartka bez przemyśleń i morału.

      Ostatnio nie zrobiłam karteczki według wytycznych Ewy a tym razem, mam nadzieję, że
         Ewa zaliczy. Jeszcze banerek do zabawy.

                                                                         





 

   Dziękuję Wszystkim za komentarze pod poprzednim postem. Miłego weekendu i pozdrawiam.        

9 komentarzy:

  1. Słuszne przemyślenia Tereniu:) My już od dawna nie ubieramy żywego drzewka, sztuczna choinka wygląda ładnie a dla zapachu robię bukiet z gałęzi. Choinki przed domem ubieramy w lampki i wspaniale to wygląda bez szkody dla drzewka.
    Obie kartki są śliczne, to efektowna forma. Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  2. I dlatego od wielu, wielu lat mam sztuczną choinkę :-) Piękne wersje świąteczne w schodkowej formie:-)Muszę przyznać, że ta pierwsza bardziej zachwyca mnie kolorystyką i wykorzystanymi elementami świątecznymi :-) Ale w drugiej szopka na błękitnej serwetce też pięknie wygląda :-) Pozdrawiam serdecznie i cieszę się, że ta forma podpasowała bardziej :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Teresko, świetnie sobie poradziłaś z tą formą. Ja też ją zrobiłam z radością, aczkolwiek miałam problem z ozdobieniem , bo dla mnie za dużo miejsca :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Tereniu przygotowałaś piękne kartki - obie:)pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Są bardzo świąteczne, pięknie zrobione, pozdrawiam deszczowo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super karteczki zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń

  7. This Is Really Useful And Nice Information. แทงบาคาร่าปอยเปต
    This are such great articles. แทงบาคาร่าปอยเปต This articles can help you to make some new ideas.
    https://5e43ec86db9aa.site123.me/blog/the-honda-civic-si-history-generations-specifications I appreciate for reading my blogs.



    OdpowiedzUsuń