piątek, 3 lipca 2020

Haft krzyżykowy.

   Witam Wszystkich.
Teraz haftuję ,, Jesienna Pani " drugi obrazek z serii czterech pór roku.
Na razie nie mam wzorów z pozostałych ( zimowa i letnia pani ). Do listopada mam czas.
To jest duży wysiłek dla oczu, trzeba zrobić trochę przerwy.

                                                                

                                                                 To jest oryginał .


                                                                            


                                                 Na dziś tyle mam wyszyte .
                                               Jeszcze tydzień i może skończę.

                                                                        

                                                             Ostatnio tyle było.
Dziękuję Wszystkim za komentarze pod poprzednim postem i za to, że tu zaglądacie.
 Życzę miłego weekendu i pozdrawiam.
      


5 komentarzy:

  1. Tereniu gratuluje. Idzie Ci świetnie, w przeciwieństwie do mnie bo mnie jak po grudzie :-
    Z tego co wiem to Letniej Pani jeszcze nie ma!! Powodzenia, będzie cudnie.. już jest cudnie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny haft, cały komplet będzie super na ścianie wyglądał.Szybko poradziłaś sobie z wiosna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaka piękna pani jesień i jak szybciutko powstaje, tylko pozazdrościć.
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Ci idzie Tereniu, to będzie wspaniały obraz.
    Miłej niedzieli:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie Ci to wychodzi, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń