piątek, 1 maja 2020

Nadal szycie.

Witam Wszystkich.
Siedząc w domu dokształcam się w szyciu. Wnuczka dała spódnicę szytą w klosz
aby uszyć spodnie z niej. Nigdy nie szyłam spodni i wielki problem. Koleżanka
dała mi kilka rad i wycięła szablon na jej rozmiar. Męczyłam je dwa dni.

                                                                   

                                          Tak wygląda spódnica tu już popruta.

                                                                                    

                      Teraz zaczyna się moda na szerokie spodnie ( tak mówiła nastolatka).

                                                                         

 Torba na książki dla nastolatki ( takie się nosi). Grubsza surówka, podszewka i kieszeń na zamek.

                                                                            

                                              Pojemna siatka na zakupy.


                                                                  
                                            
                                                                          

      Siatka dla mnie na zakupy z cieńszej surówki. Jakoś przestałam lubić reklamówki.
      Jest jakiś pożytek z tego siedzenia w domu.
    Dziękuję wszystkim za komentarze pod poprzednim postem. Pozdrawiam i miłej majówki.

7 komentarzy:

  1. Taką babcia to skarb.Uszytki wspaniałe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Siedzenie w domu nie poszło na marne i są tego wspaniałe efekty. Brawo!
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Teresko świetne Twoje uszytki. Zwłaszcza torba na książki przypadła mi do gustu, jest extra !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Poradziłaś sobie Tereniu z tymi spodniami - jestem pod wrażeniem. Torby też są ekstra.
    Wnuczka musi być szczęśliwa, że ma taką zdolną babcię.
    Przesyłam serdeczne uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne rzeczy uszyłaś i tak czyściutko,super

    OdpowiedzUsuń
  6. Szyłam kiedyś spodnie, ale nigdy z klosza, nawet bym nie próbowała.Tobie wspaniale wyszły. Czyżby powrót dzwonów? Jesteś bardzo precyzyjna w szyciu, torbę pięknie wykończyłaś. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Torby są świetne ! Podoba mi się krój tej siatki na zakupy. Uszyć spodnie ze spódnicy - to już wielka sprawa jest. Ja chyba bym nie potrafiła. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń