piątek, 15 maja 2020

Kartki urodzinowe.

 Witam Wszystkich.
Ostatnio mało zaglądam na bloga. Za dużo mam zaczętych prac: karteczki na urodziny wnucząt
szycie, haft krzyżykowy i otwarli bibliotekę musiałam coś przeczytać. Jestem emerytką a nie mam za dużo czasu. Jakoś stałam się powolniejsza a kiedyś wszystko ogarniałam.

                                                                

                                                            Dla wnuczki.

                                                                       


                                                       Dla wnuka nastolatka.  


                                       Byłam na zakupach i takie cuda spotkałam.


                                                                 
         

                                              Kasztany różowe w pełnym rozkwicie.   


                                                                   
       
                                                  Złotokap cudownie kwitnie.


                                                             
               
                    Mieszkam w nie dużym mieście ale zieleni  jest bardzo dużo.   
    Pięknie dziękuję Wszystkim za komentarze pod poprzednim postem.
    Pozdrawiam i miłego weekendu wszystkim życzę.             

8 komentarzy:

  1. Wspaniałe karteczki, Teresko!
    Widać, że tworzone z miłością.
    Pozdrawiam słonecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne karteczki Tereniu i piękne kadry miejskie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako emerytka potwierdzam brak czasu:) Ja też myślę, że z wiekiem jestem coraz wolniejsza. Obie karteczki wyszły świetnie ale pierwsza zachwyciła mnie bardzo.
    Serdeczności Tereniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja myślałam, że na emeryturze odsapnę ;) Super te kartki. Szczególnie ta pierwsza wydaje się być bardzo wymagająca w przygotowaniu. Piękne zdjęcia kwitnących drzew. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tereniu świetne obie kartki i aż zazdroszczę , że masz dla kogo robić. Mimo że ja też emerytka, ale wnuków jakoś nie widać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne oryginalne kartki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki, szczególnie ta pierwsza wpadła mi w oko;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super karteczki :D Kartka na 18 najbardziej mi się spodobała :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń