piątek, 13 września 2019

Karteczki robione z Anią.

     Witam serdecznie Wszystkich.
Jak w tytule karteczki według wytycznych u Ani. A w tym miesiącu paleta kolorów
i mają być paseczki. Zrobiłam trzy i wszystkie na święta B.N. Czas szybko leci, trzeba
już myśleć o świętach.


                                                                       


                Z palety: żółty, zielony, czerwony, biały. A paseczki są na tekturce falistej.


                                                                          

     Kolory: czerwony, zielony, biały, brąz,żółty. Paseczki  są na papieże w deseczki i wstążka.


                                                                           


    Tu pokusiłam się na karteczkę parawanik. Zewnętrzny papier, metoda serwetkowa.


                                                                        

  Kolory to: czerwień, biały, zielony,brąz i srebrny. Dużo się dzieje na tej kartce, następną trochę
  inaczej zrobię a ta niech będzie jak jest.


                                                               Kolaż i banerek.

                                                                          


                                                                     






        Pięknie dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim postem. Pozdrawiam Tereska.

8 komentarzy:

  1. Ślicznie Tereniu, to bardzo udane karteczki. Bardzo mi się podoba ta ze świecami - prosta ale bardzo elegancka.
    Cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow.. Teresko jak dziś u Ciebie pięknie. Kartki są cudowne. Jednak nie ma to jak tradycyjne bożonarodzeniowe kolory. Bardzo mi się Twoje dzisiejsze kartki podobają.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Tym razem u Ciebie Teresko dużo czerwieni ... no tak, to tradycyjne kolory bożonarodzeniowe jak Ania napisała. Czerwień, zieleń, biel śniegu ...... super! Podoba mi się grafika na drugiej karteczce, słodka jest :)
    Przyjemnego tygodnia całego ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Super karteczki zrobiłaś na święta już nie musisz robić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki wyszły:) ale ta druga karteczka chyba najbardziej mnie zachwyciła:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są, aż poczułam już trochę święta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dziękuję za śliczna karteczkę środkową Troszkę się pobawiłam w detektywa bo nie podpisałaś jej A ja nie mam jak się karteczką zrewanżować bo nie mam twojego adresu

    OdpowiedzUsuń