czwartek, 25 kwietnia 2019

Frywolitka.

 Witam Wszystkich już po świętach.
Bardzo dziękuję za wszystkie życzenia świąteczne i za karteczki które dostałam.
A teraz frywolitka. Mam koleżankę, która supła frywolitkę i to będą jej serwetki.
Uczyła się u p. Stawasza i jego wzory robi. Teraz już mniej robi ( oczy). Bardzo
mi się jej prace podobają, wykonanie perfekcyjne za jej pozwoleniem je pokazuję.


                                                                       


                          Nie mierzyłam jej wielkości ale ma na pewno przeszło 60 cm.


                                                                                     


                                                                                   



                                                                          
     

                                                                   Ta jest mniejsza.



                                                                         


Są lekko pogniecione bo były wyciągnięte z szuflady.
Czyż nie są piękne?
Ja też supłam serwetkę Renulki ,,Wiosna 2019 " i jestem na bieżąco .
Co tydzień jest publikowany jeden rząd.
Do następnego wpisu i pozdrawiam wiosennie Tereska.

14 komentarzy:

  1. Piękne są , aż się wierzyć nie chce, że na czółenkach można wysupłać tak duże serwetki. Podziwiam wszystkie dziewczyny które robią frywolitkowe prace.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te serwetki, takie wypracowane. Szkoda,że oczy autorki ucierpiały i uniemożliwiają dalsze działania w tym zakresie, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna serwetka Tereniu. Do zrobienia takiego cudeńka trzeba mieć mnóstwo cierpliwości i sokole oczy.
    Przesyłam serdeczne uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, cudne są te serwety. Podziwiam cierpliwość i kunszt wykonania :-) Piękne, piękne i jeszcze raz piękne :-) Pozdrawiam serdecznie :-)
    P.S. Ja niestety nie zaczęłam Wiosny i teraz już nie mam szans nadrobić :-( ale może kiedyś, potem :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne i misternie wykonane serwety. Jestem pod ogromnym wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo utalentowana kobieta. Przecież to dzieła sztuki, absolutnie zachwycające. Widać, że to nie byle robota, że jest wszystko wykonane bardzo starannie i z pełnią serca. Podziwiam talent. Posyłam Wam najserdeczniejsze pozdrowienia. :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. cudne Tereniu:) właśnie poprzez prace p. Stawasza pokochałam frywolitkę na tyle żeby sie chcieć jej nauczyć:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana serwetki cudowne!!! Jestem pod wrażeniem, zachwycające!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna serweta...tyle pracy..

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudeńko wysupłałaś. Sporo pracy,całe efekt niesamowity. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, cudo:) Ile godzin pracy, ale efekt wspaniały:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne serwetki, pochwal koleżankę!!!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń