piątek, 22 marca 2019

Kartka - składak.

   Witam Wszystkich.
Zrobiłam dwie karteczki na wyzwanie u Ewy. To już 10 wyzwanie ,, Tniemy i gniemy".
Bardzo fajnie się je robi a myślałam, że będzie trudniej. Tylko nie bardzo wyszły mi rogi
następnym razem będę wiedziała jak z nimi sobie poradzić. Na pewno będzie więcej
w tej formie. Dziękuję  Ewo za dzielenie się Twoimi pomysłami.


                                                                       

              Karteczka na 17 urodziny dla nastolatki.



                                                                      


                  Z tyłu  jest zakładka na włożenie życzeń i innego załącznika.


                                                                      

                                       Następna jak widać wielkanocna.   


                                                                         
            

                                               Też jest zakładka na życzenia.    


                                                                       





                                                          Banerek do zabawy.     

      Bardzo dziękuję Wszystkim za komentarze pod poprzednim postem .
       Pozdrawiam  i miłego tygodnia Tereska.                                       

13 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe kartki. Podobają mi się. Zakładka nanżyczenia rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Ci wyszły te trapezowe kartki, też myślałam że będzie trudniej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne i ciekawe kartki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To nie był mój pomysł, ale uznałam, że warto formę trapezową rozpowszechnić ;-)
    Pięknie sobie poradziłaś z nią . kartka urodzinowa jest delikatna, ładnie ukwiecona. A wielkanocna ma żywe, wiosenne kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kartki, Teresko!
    Bardzo fajny pomysł z tą kieszonką.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego weekendu 😃

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne karteczki Tereniu,takiej formy to jeszcze nie widziałam :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przemyślana jest ta karteczka. Ciekawy, śliczny wzór. Ten schowek jest super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pomysłowe karteczki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak to się stało, że u Ciebie Teresko komentarza nie zostawiłam choć karteczki widziałam? Świetnie Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń