piątek, 29 marca 2019

Kamizelka.

     Serdecznie witam Wszystkich.
Zrobiłam kamizelkę dla znajomej ( jest bardzo chora). Kolor i wzór sama wybierała ja tylko
ją zrobiłam na drutach. Miałam obawy czy ją zaakceptuje. Spodobała się i jest zadowolona
ja też jestem zadowolona, że praca  została doceniona.


                                                                          

                        Wszystko robiłam według wytycznych  właścicielki.



                                                                          



                                                                           

                                                  Zapinana na 5 guzików.



                                                                       

                                             Tył też ma ten sam wzór.

   Dziękuję bardzo za wszystkie komentarze pod poprzednim postem. Pozdrawiam Tereska

10 komentarzy:

  1. Dla osoby chorej taka kamizelka będzie rzeczą bezcenna.Jej nieco plastyczny wzór spowoduje miłe przyleganie do ciała i dogrzanie, a pionowe rowki wyszczuplą sylwetkę. Udała Ci się ta praca Teresko, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała kamizelka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Kamizelka jest bardzo, bardzo ładna. Wzór śliczny! Kolor doskonały. Piękna praca.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna praca i wspaniały prezent!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny wzór, piękna kamizelka:) Najważniejsze, że osoba która będzie ją nosić jest zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful pattern and colour.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna jest a najważniejsze że klientka zadowolona.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Kamizelka wyszła pięknie. Podziwiam też wykończenie, bo widać że jest dopieszczone do ostatniego milimetra niteczki. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie to wyszło Tereniu, wspaniale sobie poradziłaś :)
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyszła ta kamizelka, dużo czasu jej poświęciłaś. Podziwiam Teresko za cierpliwość. Miły dla oka kolor.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń