piątek, 26 października 2018

Chusta w ananasy.

    Witam serdecznie Wszystkich.
Następna chusta z moheru i w dodatku tego samego. W ten sposób pozbyłam się  moheru a szkoda było go wyrzucić. Chustę mam nadzieję, że ktoś z rodziny przygarnie. Nie przepadam za moherem bo gryzie. Wzór znalazłam w internecie.


                                                                         


                                                Rozmiar 173 / 76 cm. Kolor podobny.


                                                                                       


                                                 Zdjęcia robiłam na balkonie.



                                                                              


                                    Chusta jest duża , wzór też mi się podoba.


                                                                     


                                            U mnie zakwitł już grudnik.


                                                                                 

                                                                               
                                                                           
 
  
                                      W kuchni mam mały.
Dziękuję Wszystkim za komentarze pod poprzednim postem. Pozdrawiam Tereska.

                                     

12 komentarzy:

  1. Śliczna chusta i masz rację, że wzór jest piękny. Grudnik cudny. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chusta przepiękna :) Jak się nie znajdzie chętny na chustę to ja ja za chęcią przygarnę, mnie moher nie gryzie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładniutka chusta anaski we wszystkich wyrobach prezentują się zacnie.Mnie moher też gryzie marzy mi się ażurkowa bluzeczka taka lekko kudłata ale jaką by tu włóczkę wybrać to nie mam pojęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładniutka chusta anaski we wszystkich wyrobach prezentują się zacnie.Mnie moher też gryzie marzy mi się ażurkowa bluzeczka taka lekko kudłata ale jaką by tu włóczkę wybrać to nie mam pojęcia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny wzorek, chusta wygląda wspaniale.
    Miłego weekendu Tereniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna jest , wzorek w ananasy bardzo urodziwy. Mnie tez mohair gryzie niestety.
    Moje grudniki mają juz malutkie pączki ale jeszcze nie kwitną. Twoje okazy piękne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. chust przepiękna i na pewni znajdzie kogoś kto ją przygarnie.
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny wzór i kolor tej chusty. Grudnik ślicznie zakwitł.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chusta jest bardzo fajna,szkoda,że nie pokazałaś całej:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie Teresko wyszła ta chusta. Kolor bardzo przyjemny, wzór ananasów również (chociaż przyznaję bez bicia, że nie lubię robić wzorami w ananasy).
    Wspaniale kwitną Twoje grudniki, moje mają dopiero malutkie pączki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny wzorek:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szydełkowa dzianina zawsze jest bardziej gryząca robionej na drutach, ale wzór chusty piękny. Grudniki zakwitły Ci pięknie i tak bardzo się nie pomyliły z terminem, jak u mnie. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń