poniedziałek, 6 sierpnia 2018

Kartki u Ani - sierpień.



    Witam Wszystkich.
Mamy sierpień to karteczki u Ani.  Temat to lift kartek wybranych przez organizatorkę. A jakie karteczki będą liftowane było już wiadomo w lipcu. Za jednym bałaganem zrobiłam na oba miesiące.
Są upały większość czasu spędzam w domu przy zasłoniętych roletach. Zawsze coś robię. To moje lifty na początek kartka okolicznościowa.


                                                                       
                                         Karteczka Ewy - Hubki a na dole moja.


                                                                             

    Przejrzałam moje wzory i wybrałam różyczki haft krzyżykowy i jeszcze jedna frezje.

                                                                              

  Frezje na wzorze były wyhaftowane na czarnej kanwie. Wyszyłam tło w brązach.
 
                                   Boże Narodzenie kartka  Uli i moja.

                                                                        
                                                                            https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiZOM8YcJe97A8je1HIlNRrJnkUmJT8rdz0UK_BCWK6GQ7qvVwQPKZD9K5zESY41FhE1r0U2ZDsNGOFOzG_4vYzq6l27_2W2GV_FRQNBMlUCeHGrPGdlgnit4yTB8rSHks8no36EvttlpXj/s640/05.jpg


                                                                               
      
                                                   Wielkanoc karteczka   wg. Lidzi i moja.


                                                                                        


                                                                                       
         

                                                          Jeszcze banerek do zabawy i kolaż.


                                                                           




Temat karteczkowy na wakacje zamknięty a szefowa oceni.
Dziękuję Wszystkim za komentarze i za to że zaglądacie. Pozdrawiam Tereska i życzę trochę mniejszych upałów.



11 komentarzy:

  1. Piękne kartki - co jedna to ładniejsza

    OdpowiedzUsuń
  2. Tereniu ale extra Twoje sierpniowe lifty. Ten wzorek z różami jest cudowny !!!! Ale podobają mi się i pozostałe kartki
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne karteczki Tereniu. Numer jeden to pierwsza, haftowane różyczki są cudne.
    Pozdrawiam Cię bardzo ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są Twoje lifty kartek Teresko :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Teresko kartki prześliczne oczywiście najbardziej podobają mi się z haftami bo to róże,króliczek też jest do zakochania na kartce wielkanocnej.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Super hafciki i śliczne kartki przygotowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe karteczki - jest w czym wybierać!
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do głosowania na mój ogród, który bierze udział w konkursie :)
    https://www.facebook.com/centrumogrodniczelimba/posts/1807237506036532

    OdpowiedzUsuń
  8. Teresko, prześliczne kartki, a te z haftowanymi kwiatami skradły moje serce.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne hafcik do kartek. Ta forma kartek podoba mi się zawsze pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń