piątek, 8 czerwca 2018

Haft krzyżykowy - ptaszek 2.

  Serdecznie Wszystkich witam.
Skończyłam wyszywać drugi obrazek z ptaszkiem. Trochę to trwało. Schowałam mulinę i na razie odpoczynek od xxx.
Rozmiar obrazka taki sam jak poprzedni 80/234 x. Ramka taka sama i sama oprawiałam.
Będą wisiały w przedpokoju.


                                                                    


   Bardzo brzydkie zdjęcia mi wyszły w realu są ładniejsze. W aparacie słabe baterie.


                                                                         

      
                                                                  
                                                                       

                Tak wygląda obrazek z gazetki według którego wyszywałam.


                                                                        

                                             Na moim osiedlu na wiosnę tak kwitną drzewka.



                                                                       

             Z balkonu podpatrzyłam gołębia na modrzewiu mają gniazdko już od lat.
    Dziękuję Wszystkim za komentarze pod poprzednim postem. Pozdrawiam Tereska.

17 komentarzy:

  1. Prześliczny komplecik i przepięknie oprawiony, a na żywo muszą robić niesamowite wrażenie:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obrazki prezentują się wspaniale , będą ładną ozdobą przedpokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne obrazki,myślę że się napracowałaś ale jest efekt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obrazki są piękne !!! Ale i widoki z okna masz interesujące ! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia nigdy nie oddadzą faktycznego uroku tego typu pracy. Ślicznie je oprawiłaś. W przedpokoju będą fajnie wyglądały.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczne hafty, prezentują się wybornie. :) Bardzo lubię gołębie i ukwiecone drzewa. :) Pozdrawiam, miłego weekendu. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyhaftowane ptaszki,w naturalnych pozach. Na mojej lipie ptaszków co niemiara,rano śpiewają tak,że mnie budzą. Gołębie chyba z całego osiedla przyfruwają na balkon,co mnie nie cieszy, bo mam co sprzątać. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny komplet wyhaftowałaś. Śliczne ptaszki. Podziwiam za cierpliwość :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne te ptaszyny, Teresko!
    Gotowe trio będzie robiło wrażenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne są te ptaszki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudnie wyszły - pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe ptaszki!!! Przepiękne hafciki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Przeurocze są te ptaszki, obrazki pięknie się prezentują.
    Serdeczności Tereniu :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Stanowią na prawdę piękną oryginalną ozdobę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje z racji finishu !!!

    OdpowiedzUsuń