czwartek, 22 marca 2018

Szycie z Renią.

  Witam Wszystkich.
Biorę udział w nauce szycia u Reni , W tym miesiącu mamy pełen luz każdy szyje co chce
lub lubi. Renia dała nam trochę luzu przed świętami. Uszyłam torbę plażową na urlop będzie
jak znalazł. Wymiary 46/37 cm. trochę przesadziłam z wielkością ale z dużej nic nie wypadnie.
 Korzystałam z  tego kursiku.   
 Bardzo dziękuję autorce.
 


                                                                           

        Kolor biało - niebieski w sam raz nad morze. Chciałam żeby tkanina miała węższe paski.
      Z tych co były wybrałam tą. Tkanina jest grubsza i usztywniłam ją flizeliną.


                                                                              

  Z boku ma kieszeń. Jak przyszywałam uchwyty do torby to od razu przyszyłam kieszeń.


                                                                               

                                          W środku podszewka  z kieszenią.


                                                                   


                                                 Drugi bok tylko uchwyty a dno jest podwójne.


                                                                        


                                      Do torby jest też kosmetyczka w tych samych kolorach.


                                                                                  

                                   Boki kosmetyczki przepikowałam  po skosie.


                                                                                  






                                                             Banerek.

         Pięknie dziękuję Wszystkim za komentarze pod poprzednim postem.
         Pozdrawiam Tereska.



14 komentarzy:

  1. Tereniu pięknie i to co lubię najbardziej czyli torba;)
    odszyta bardzo dokładnie, z ciekawą formą i materiałem
    chyba będę musiała sobie uszyc coś podobnego :)
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za kolejny miesiąc wspólnego szycia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna torba,jak ja Wam zazdroszczę tej umiejętności szycia :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Teresko, torba jest świetna! I jeszcze ta kosmetyczka... chyba Ci zazdroszczę ;-)
    Muszę i ja moją maszynę odkurzyć.
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mistrzostwo świata taka torba. Jest super, a przy tym dopracowana w każdym szczególe. Piękna. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Teresko extra jest ta torba z kosmetyczką. Aż sama nabrałam ochoty na taką .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna torba Tereniu, teraz tylko czekać na wakacje :)
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super torba!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę takich zdolności , torba jest śliczna. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna torba i jaka praktyczna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Teresko, podziwiam Twoją precyzję w szyciu każdym szczególe. Torbę i kosmetyczkę widziałam na żywo ... świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
  13. Teresko torba jest fantastyczna,uszyłaś ją tak starannie,jest piękna😊
    Zadbałaś o każdy szczegół,zazdraszczam umiejętności szycia😊
    Serdeczności zostawiam 😚

    OdpowiedzUsuń