czwartek, 15 marca 2018

Kartki u Ani.

      Witam Wszystkich tu zaglądających.
W marcu Ania zaproponowała kartki ,,Irys Folding" szczegóły tu .
Nawet ta technika mi się spodobała i fajnie się robi. Największy problem to wycinanie konturów
tego co się chce wykleić. Zrobiłam trzy karteczki nawet nie najgorsze jak na pierwszy raz.

                                                                   

                                            Na święta    Boże Narodzenie bombka.


                                                                      


                    Druga na Boże Narodzenie aniołek tylko nie bardzo wyszła główka.


                                                                           

                                                 I na Wielkanoc  duże jajeczko.



                                                                           


                                                      Kolaż i banerek do zabawy.


                                                                        
            
             Pięknie dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim postem.
             Pozdrawiam Tereska do następnego wpisu.

23 komentarze:

  1. Kartki wyszły super! Ja też miałam największy problem z wycinaniem bazy, a reszta to już sama przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe kartki zrobiłaś, są śliczne. Każda fajna i taka radosna. Piękne są. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne karteczki,ciekawa technika:).

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyszły! Podoba mi się pomysł z aniołkiem ale najefektowniejsza jest bombeczka. Miłego weekendu Tereniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci Tereniu za śliczną kartkę z życzeniami świątecznymi, sprawiła mi ogromną radość :)

      Usuń
  5. Teresko cesze się ogromnie że spróbowałaś nowej technik. Uważam, że to bardzo udany debiut . Ci co aja maszynki maja dużo łatwiej z wycinaniem więc doceniam tym bardziej ręczną robotę:-). Bardzo fajnie wyszła bombka , aniołka widzę po raz pierwszy i tez mi się podoba. Jajeczko w takich energetycznych kolorach tez jest extra!
    Pozdrawiam serdecznie i dziekuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  6. Tereniu śliczne kartki :)
    też miałam największy problem z wycięciem, ale efekt końcowy wynagradza wkład pracy:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawe karteczki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Super karteczki:) Pomysłowy ten aniołek

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne,kolorowe karteczki.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. No super wyszły te kartki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne karteczki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW!!! piękne karteczki a Aniołek mnie zauroczył. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajna technika, wszystkie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne, kolorowe karteczki przygotowałaś, Teresko!
    I mi to wycinanie nie szło najlepiej...

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne karteczki :) Bombeczka jaka ładna,a aniołek super !!!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne karteczki,bardzo mi się podoba ten aniołek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Great article..I am looking so forward to your blogcomment and
    I love your page on your post.. That is so pretty..
    ดูหนังออนไลน์

    OdpowiedzUsuń