czwartek, 1 marca 2018

Organizer na biurko.

     Witam cieplutko w te mroźne dni.
 Zrobiłam sobie organizer na biurko.Poprzedni już miał parę lat, czas na nowy.
Widziałam u kogoś na blogu kwiatki z juty. Trochę potrenowałam oglądając filmiki i jakoś wyszły.
Mam nadzieję, że kolejne będą ładniejsze. Jako pojemnik posłużyła puszka po kukurydzy.

 

                            Przykleiłam trzy kwiatki, chyba powinny być trochę mniejsze.



                                                                          

    Środek wykleiłam tkaniną (wikolem). Na boki odpowiednią długość paska a na dno odrysowałam
    kółko od dna i przykleiłam. W ten sposób są zakryte wszelkie nierówności.


                                                                          

  Puszkę okleiłam sznurkiem ( wikol)  i po oklejeniu sznurek też posmarowałam klejem. Mam pewność, że nic się nie odklei. Pasek  juty i koronka bawełniana.


                                                                         

                       Dno na zewnątrz też okleiłam tkaniną, nie będzie biurka rysować.


                                                                             



                                                                                     


        W kuchni na parapecie zakwitł mi hiacynt ma dwa kwiaty z jednej cebulki.
     Dziękuję Wszystkim za komentarze pod poprzednim. Trzymajcie się ciepło byle do ,,Wiosny"
       Pozdrawiam Tereska.

13 komentarzy:

  1. Piękne te jutowe kwiatki! Całość wyszła fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tereniu super pomysł,bardzo ładne te kwiatki :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny jest! Fajny pomysł i śliczne wykonanie!
    Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki super pomysł:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny organizer, Teresko!
    Kwiatki wyszły Ci wspaniale :-)
    Miłego weekendu życzę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna i w pełni dopracowany organizer, wszystko przemyślałaś. Świetny i potrzebny. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny organizer, Teresko!
    Kwiatki wyszły Ci wspaniale :-)
    Miłego weekendu życzę.
    สมัคร D2BET

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę Tereniu, że u Ciebie już prawdziwa wiosna! Jak miło popatrzeć na piękny kwiat :) Organizer bardzo pomysłowy i oryginalny, ślicznie się prezentuje.
    Przesyłam serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  9. super wykonanie puszeczki :) jutowe kwiatki świetne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne są te jutowe kwiatki. Moje hiacynty już przekwitły :(

    OdpowiedzUsuń
  11. super wykonanie puszeczki :) jutowe kwiatki świetne! สมัคร D2BET

    OdpowiedzUsuń