czwartek, 22 lutego 2018

Szycie z Renią.

   Witam Wszystkich.
Szycie z Renią mamy już 10 lekcję szczegóły tu . Tym razem szycie wszystkich ozdób wielkanocnych: kurki, króliczki, wianki i tulipany. Wybrałam tulipany jeszcze ich nie szyłam.
Nie są takie piękne ale to moje pierwsze.


                                                                       

     Pierwsza wiązanka jest ich 5 sztuk. Łodygi mają długość patyczków do szaszłyków. Do łodygo włożyłam słomkę do napoi a do niej patyczek do szaszłyków.


                                                                       

   Mam dużo resztek kolorowej bawełny i każdy ma inny kolor. Liście przeszyłam, żeby je usztywnić.


                                                                        

Druga wiązanka jest ich 7 też każdy ma inny kolor. Łodygi zrobiłam dłuższe wypchałam ociepliną
i włożyłam drut florystyczny. Można je zginać na wszystkie strony.


                                                                                   


                   Tak to wygląda. Tym sposobem można robić różne długości łodygi.

                                                                        


                                                                          

                                                        Wszystkie razem.

                                                                      
                                                                            


                                                                  Banerek do zabawy.

    Bardzo dziękuję Wszystkim za komentarze pod poprzednim postem. Pozdrawiam Tereska.

13 komentarzy:

  1. Śliczne, kolorowe zwiastuny wiosny, Teresko!
    Też jeszcze nie szyłam, a wyglądają bardzo efektownie.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam na żywo ... piękny bukiet tulipanów. U Ciebie w pokoju tak wiosennie się zrobiło. Chciałam kiedyś uszyć ale na chceniu się prawdopodobnie skończy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne Teresko! I takie kolorowe:) a z drutem swietny pomysł !!! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny, wiosenny bukiecik! Wspaniale sobie Tereniu poradziłaś z tymi tulipankami.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Teresko świetnie Ci wyszły te tulipanki. Je do łodyg używam kabla elektrycznego o przekroju ok 0,8 mmm, natomiast liście podklejam flizelina z klejem wtedy są sztywne.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Tulipanki wyszły świetnie, miałam pisać o flizelinie, ale widzę że Ania mnie już ubiegła:)
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  7. Super tulipanki uszyałaś,pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tereniu prześliczne tulipanki,jak ja wam zazdroszczę zdolności szycia,oczywiście w pozytywym słowa znaczeniu 🙂
    Cudne są !!!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne uczyłaś tulipany.Super kolory .Serdecznie pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne są te tulipanki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne tulipany!
    Pozdrawiam!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne tulipanki, będą fajną dekoracją:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekne tulipanki. Wiosna już zawitała do Ciebie:)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń