czwartek, 30 listopada 2017

Woreczki zapachowe.

    Witam Wszystkich.
U nas spad śnieg i jest wszędzie bielutko. Czas pożegnać Jesień.
Zaczęłam robić ozdoby świąteczne ale tym razem mam do pokazania woreczki zapachowe.
Uszyłam je z myślą dla panów z rodziny. Po namyśle stwierdziłam który facet chce pachnąć
lawendą i tak je dałam a synowa myślę, że się ucieszy.


                                                                     


Kiedyś szyłam poduszeczki w autka styl retro dla wnuka. Resztki bawełny wykorzystałam i dlatego woreczki nazwałam męskie. 






Cztery woreczki z autkami i dwa w niebieskie kolory. Wykorzystuję resztki bawełny.
Szczerze mówiąc nie mam już żadnego  zawsze amatorzy na nie się znajdą.




Pięknie dziękuję za komentarze pod poprzednim postem i za to, że jesteście i zaglądacie.
Pozdrawiam Tereska.

16 komentarzy:

  1. Super te woreczki, praktyczne i bardzo eleganckie. Ta bawełna w autka jest rewelacyjna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł na prezent !!! Lubię takie nietuzinkowe prezenty i mam nadzieję, że moje takie właśnie będą w tym roku . Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Woreczki są prześliczne,jak jeszcze ładnie pachną,to nic dziwnego,że Ci szybko znikają,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super,woreczki się na wszystko przydadzą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo przydatne woreczki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie dziwne, że się amatorzy znaleźli, bo przecież woreczki są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  7. woreczki z lawendą zawsze znajdą amatorów:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny pomysł na wykorzystanie materiałów
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne, pomysłowe i przydatne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie woreczki z resztek materiałów to super sprawa. A jak pięknie w szafie pachnie lawendą :)
    Pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne woreczki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Woreczki sa cudowne .Świetna kolorystyka.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo, bardzo dobry pomysł. Wzór tkaniny, rzeczywiście, dla panów. Ale w szafie, chyba to obojętne. Ja też bardzo lubię zapachy w szafie. Więc tu jestem bardzo, bardzo- ZA ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysł na wykorzystanie resztek materiału. Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń