piątek, 26 listopada 2021

Koronkowa pandemia.

    Witam wszystkich.

Zabawa z Anią, Justyną i Olą, czyli koronkowa pandemia. Szefową tej zabawy jest Ania prowadzi statystykę i podsumowania. To już mamy 11 miesiąc tej zabawy.

                                                      Banerek do zabawy.

                          Jak zwykle zrobiłam prace na szydełku i frywolitkę.

                                                                    

Te po prawej bardzo mi się spodobał wzór i znalazłam filmik na YT.  zrobiłam 2 .

                                                                     

                             Na małych eksperymenty z kolorowymi nićmi .

                                                                   

                                 Na szydełku dwie bombki akrylowe 5 i 8  średnica.

                                                                         

                                                           Wszystko razem.

 Dziękuję bardzo za komentarze pod muchomorkami. Pierwszy raz je robiłam i też mi się spodobały. Miłego weekendu i trzymajcie się ciepło, zima nadchodzi.





13 komentarzy:

  1. Dla mnie wszystkie te bombki wyglądają zjawiskowo:) Serdeczności Tereniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bajkowe te bombki ,frywolitka górą, cudowna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudeńka! Wiem, bo podziwiam je na żywo 😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetne bombki :) Wszystkie są super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Teresko, cudownie wyglądają bombki w takich "ubrankach".
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Teresko kocham frywolitkę i uwielbiam kolor zielony, więc wiesz już która bombka dziś u mnie wygrywa!!
    Ale wiadomo wszystkie mi się bardzo podobają i ta na szydełku też .
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  7. Przypomniałaś mi , że święta już o krok:)) Bombki bardzo ładne . Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace, cudne :-) Bardzo się cieszę, że bawisz się z nami :-) Frywolitka zachwyca, a szydełko nie mniej urocze :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak pięknie ubrać bombki, to mistrzostwo świata, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne,też kiedyś szydełkowałam osłonki na bombki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudeńka stworzyłaś Tereniu, dla mnie frywolitka górą :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. When I see someone's blog, I really like it.
    ប្រដាល់

    OdpowiedzUsuń