czwartek, 19 października 2017

Kartki u Ani - październik.

    Witam Wszystkich.
Jak w tytule kartki u Ani. W tym miesiącu projektantką jest Hania Pater. Wytyczne do kartek.
B.N. - bałwanek
Wielkanoc - jajo i kurczaki
Okolicznościowa - męska karteczka
Największy problem to męska karteczka. Chyba więcej osób ma taki problem.

                                                                         


B.N. haft krzyżykowy, bałwanek z choinką wzór z internetu.




Jajo jest kurczak też.




Męska karteczka, wydrukowałam  Ferrari i jakiś pan z rodziny dostanie takie piękne autko.



Jakiś czas temu zrobiłam karteczkę na chrzest prawnuka mojej sąsiadki. Przy okazji postu karteczkowego ją pokazuję.

Jeszcze kolaż i banerek do zabawy.






Myślę, że moje karteczki nie są takie złe.

Dziękuję za komentarze pod postem skarpetkowym.
Pozdrawiam Wszystkich i życzę miłego tygodnia z taką piękną pogodą. Tereska

13 komentarzy:

  1. Teresko, śliczne kartki, zwłaszcza ta z bałwankiem podoba mi się.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  2. Teresko świetne kartki i bez narzekania proszę, bo z męską kartka poradziłaś sobie wyśmienicie. Znasz jakiegoś faceta co by nie chciał dostać takiego auta ???
    Bardzo mi się też podoba Twoja kartka na chrzest ja tam widzę koronkę na tych rameczkach ozdobnych , więc poprawiaj kolaż i dorzuć ją do październikowych karteczek. Hafcik z bałwankiem jest cudny. Jednym słowem jak dla mnie miodzio !!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki są piękne, cudnie wyhaftowany bałwanek, świetne kompozycje i ekstra ferrari dopełniają całości. Piękne prace. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne karteczki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki:) a hafcik cudny

    OdpowiedzUsuń
  6. Tereniu śliczne karteczki,mnie męska bardzo się podoba,i ta z bałwankiem super,wielkanocna kartka też śliczna 😃
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie karteczki są śliczne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Teresko, jak zwykle zrobiłaś niezwykłe kartki ... wszystkie piękne!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście Tereniu, że nie są złe - są śliczne. Wspaniale sobie poradziłaś z tematami, z męską kartką też!
    Przesyłam serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne karteczki!
    Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeurocze kartki są Cudowne.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne karteczki :) Najbardziej podoba mi się ta z bałwankiem

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne! Zwłaszcza ta haftowana :)

    OdpowiedzUsuń