piątek, 20 czerwca 2014

Frywolitkowe różyczki.

Nadal  uczę się frywolitek.  Znalazłam wzór  Tu jak  zrobić różyczki  na igle. A na igle lepiej mi idzie. Bardzo mi się spodobały. Mam trzyletnią wnuczkę to będą do spinek do włosów. Nie wiem jak je umocować, chyba trzeba przykleić dobrym klejem.
Serdecznie witam nową obserwatorkę Barbarę G.



To moje pierwsze nie bardzo je zwinęłam.


Tu też jedna wyszła trochę inaczej muszę ją poprawić.


Małe elementy będą śnieżynkami na choinkę. Do świąt zdążę zrobić.

Bardzo dziękuję wszystkim za komentarze pod poprzednim postem.
Pozdrawiam wszystkich tu zaglądających. Tereska.

25 komentarzy:

  1. Śliczne :))Czego Ty Teresko nie potrafisz,jestem pod wrażeniem:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Teresko jestem pełna podziwu dla Twoich różyczek i pozostałych frywolnych>>:)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tereniu ja i Justynka uczymy się wspólnie frywolitek, może dołączysz się do naszej zabawy? serdecznie zapraszamy szczególnie,że różyczki były naszym zadaniem a Twoje wyszły ślicznie.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. różyczki wyszły ślicznie, będa pięknie wyglądać na spinkach :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. różyczki wyszły ślicznie, będą pięknie wyglądać na spinkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie Ci wyszły te różyczki. Pozostałe frywolitki również piękne :)
    A jeśli chodzi o spineczki, to oprócz przyklejenia proponuję je zawiązać pod spodem i na to klej. Jak po raz pierwszy zrobiłam pierścionek z frywolitkowego kwiatka i tylko przykleiłam, dałam w prezencie to odpadł i było mi strasznie głupio, od tego czasu przywiązuję do bazy i na to klej :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz. Dziękuję również za podpowiedź.
      Jakoś nie mogę wejść na Twego bloga.
      Serdecznie pozdrawiam.

      Usuń
  7. Ale Tereniu robisz coraz piękniej frywolitkowe cuda,super.Spineczki będą jak ta lala
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Frywolitki piękne , różyczki śliczne,tylko podziwiać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł na frywolitkowe spineczki, są śliczne i lekkie, a Ty doskonalisz tę technikę, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne frywolitki,moje początki z frywolitką też były trudne:)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję zapału, frywolitki śliczne, te różowe różyczki cudne, w kolorku ulubionym przez małe dziewczynki, przynajmniej te które ja znam. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pieknie ci wyszły i kolorki super.

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne różyczki. Pozdrawiam Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniale rozwija się Twój talent Tereniu. Różyczki są urocze a te śnieżynki - aż zapachniało świętami! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie Ci idzie z frywolitkami. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie robisz , a śnieżynki urocze! POzdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne te frywolitki. Bardzo delikatne i dziewczęce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Tersko, są śliczne :) A śnieżynek na choinkę juz zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękne, na spineczkach wyglądają ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne te różyczki ale chyba trudne, tak mnie podkręcasz, że nie wiem czy i ja w końcu sie nie sprężę, może nowe wyzwanie na wakacje?

    OdpowiedzUsuń
  21. Przecudne frywolitki!!!
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie tworzysz za mną chodzą takie śnieżynki może kiedyś się nauczę :)

    OdpowiedzUsuń