sobota, 18 listopada 2023

Bombki frywolitkowe.

   Witam wszystkich. 

Moje kolejne bombki ozdobione koronką frywolitkowe.  Te już są ostatnie na przyszłe święta B.N. Obrobiłam  6 bombek koloru złotego i 6 koloru czerwonego. W sumie z poprzednimi  obrobiłam 18 sztuk. Na moją choinkę wystarczy.

                                                                         



Wszystkie złote.


Wszystkie czerwone.



To są moje wszystkie bombki obrobione w tym roku. Starałam się robić na każdej inny wzór. A wzory są z ,,Pintresa". Dziękuję wszystkim za komentarze pod poprzednim postem.

8 komentarzy:

  1. Świetna będzie w tym roku Twoja choinka, cała we frywolitce. Piękne są te bombki a właściwe te frywolne ubranka. Najładniej wg mnie wyglądają na tych czerwonych bombkach. Czasochłonne są takie ubranka, ale efekt wynagradza , ten czas!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne frywolne bombeczki,arcydzieła, sliczna choinka będzie, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie wyglądają tak ubrane bombki. To trudna robota, nawet nie próbuję. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne ubrałaś bombki. :)
    Przypomniałaś mi, że mam takie bombki do ubrania, ale czy dam radę w tym roku...?
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń