wtorek, 3 października 2023

Śnieżynki frywolitkowe.

              Witam wszystkich.  

   Ostatnio nie mam weny do pisania. Ale zawsze coś robię. Święta B.N. się zbliżają to czas na ozdoby choinkowe. Wyszukałam na ,, Pintresie " wzory na śnieżynki frywolitkowe. Będą dodatkami do prezentów świątecznych. Mam jeszcze nici do robienia frywolitek to je wykorzystam . Te prace zgłaszam na zabawę u Reni.

                                                                    

Banerek do zabawy.

Ta na dole to wzór Renulek.


Wszystkie razem.


Jak zwykle zdjęcia u mnie są nie bardzo. Dziękuję wszystkim za komentarze i za to, że jeszcze do mnie zaglądacie. Pozdrawiam i życzę miłego  tygodnia.

13 komentarzy:

  1. Prześliczne śniezynki frywolne, jakoś nie potrafię, i ja już też pierwsze ozdoby poczyniłam
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Urokliwe te śnieżynki. Do Świąt Bożego Narodzenia jeszcze jest trochę czasu, a Ty już działasz. Podziwiam zapobiegliwość i cierpliwość przy ich tworzeniu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie misterne śliczności Tereniu... Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne śnieżynki, Tereniu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śnieżynki - śliczności. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tereniu wszystkie są przepiękne i na pewno ucieszą obdarowanych, a będą pamiątką na lata. Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na dodatek do prezentu - frywolitkowa gwiazdka 😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te Twoje gwiazdki na choince się będą super prezentować niestety z tych frywolitkowych to jestem noga ale na szydełku dziergam a jakże !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Śnieżynki są prześliczne. :)
    Zaczynam robić ozdoby i pewnie jakieś śnieżynki też się przytrafią. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach, jakie cudne te śnieżynki!
    Ja jakoś nie bardzo w nastroju do robienia ozdób na BN...

    OdpowiedzUsuń
  11. śnieżynki są piękne. Tyle ozdób frywolitką

    OdpowiedzUsuń