środa, 18 października 2023

Kartki męskie.

          Witam wszystkich.

   Dziś pokażę dwie kartki męskie. W rodzinie dwóch panów  będzie obchodzić swe urodziny. Nie bardzo lubię robić kartki męskie. Pooglądałam  na ,, Pintresie " kartki męskie. I tak po swojemu zrobiłam swoje. Zgłaszam je na zabawę u Reni , na początku banerek do zabawy.

                                                               

Pierwsza kartka.

Kartka na 18 lat i tradycyjnie z szampanem.


Środek kartki w jednej kieszonce koperta na banknoty.


W klapce na okrągło będą  życzenia.


Druga kartka na 50 urodziny.


Środek kartki.


W środku zakładka na kartkę z życzeniami.


Kolaż dla Reni.
Dziękuję Wszystkim za komentarze pod poprzednim postem. Życzę wszystkim miłego tygodnia.

9 komentarzy:

  1. Brawo Tereniu, cudnie wyszły ,jesteś uniwersalna, kartki to nie moja bajka, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fakt rozstrzał wiekowy ogromny , co nie zmienia faktu że męskie kartki do łatwych nie należą. Obie Ci wyszły rewelacyjnie!! Poradziłaś sobie doskonale.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie kartki wyszły Ci prześlicznie! Ja z męskimi mam taki problem, że w ogóle ich nie robię . Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie są świetne, ja robię kartki z haftem i męskie są zawsze trudne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kartki skomponowałaś, a męskie nie należą do łatwych. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyszły Ci te kartki, Teresko.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń