niedziela, 7 maja 2023

Frywolitka.

    Witam.

 Ostatnio dużo supłam frywolitkę a do następnych świąt jeszcze daleko. Pomału zaczęłam  robić ozdoby na święta B.N. a te supłanie zajmuje dużo czasu. Wieczorami oglądając telewizję można coś małego zrobić. Robię śnieżynki będą dodatkami do prezentów.

                                                            

                                               Wzór Renulek,średnica 12 cm. w moim wykonaniu.

                                                                       

                                                                To już mniejsze. 

                                                                           

  Ta po lewej stronie ma bardzo dużo pikotek. Wzór znalazłam na Pintresie. Bardzo fajnie się robi, a robię na igle. To jeszcze nie koniec śnieżynek będę jeszcze robiła przed świętami.

                                                                      

Mieszkam w bloku i po obu stronach wzdłuż bloku są posadzone drzewka nie wiem jak się nazywają. Na początku maja tak kwitną, można się zachwycać tymi kwiatkami.

                                                               

  Na dziś wszystko. Dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze pod poprzednim postem. Miłego wypoczynku choć pogoda nas nie rozpieszcza.

8 komentarzy:

  1. Podziwiam frywolitke, gwiazdki są cudowne będzie jak znalazł.Drzewa bajeczne, to jakieś migdałowce? Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne śnieżynki wykonałaś. :)
    Niektóre z nich robiłam, ale najczęściej robię z głowy, a czasami sięgam do schematów, które dobrze mi się robiły.
    Te drzewka są ostatnio modne, u mnie też na osiedlu są i na sąsiedniej ulicy.
    Szkoda, że tak szybko przekwitają.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne śnieżynki! Mnie jakoś frywolitka nie wychodzi, tym bardziej podziwiam prace innych twórczych osóbek :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś nie mam serca do nauki frywolitki, jedno wiem jest bardzo czasochłonna więc Twoje śnieżynki będą jak znalazł do prezentów na Boże Narodzenie. Super są , choć przyznam że te mniejsze jakoś bardziej mi przypadły do gustu .
    Co do drzew to faktycznie cudne są obsypana kwieciem różowym , niestety ja laik w tym temacie więc nazwą Cię nie poratuję.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne śnieżynki:) ja ostatnio nie mam w ogóle czasu na supłanie, aż się boję, że zapomnę jak się to robiło.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne frywolitkowe śnieżynki, Teresko. A wiosenne kwitnące drzewa to coś wyjątkowego.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne frywolitki Tereniu, podziwiam misterną pracę. Wspaniały masz widok, niestety nie wiem co to za drzewka. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Teresko wspaniałe śnieżynki frywolitkowe :) uroczy masz widok - uwielbiam wszelkie drzewka obsypane kwieciem :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń