sobota, 15 października 2022

Październikowe kartki.

     Witam serdecznie wszystkich.

Jak kartki to u Ani w.g. mapek. Zrobiłam po jednej z każdej mapki. Nie były trudne jeszcze na święta B.N. Lubię te święta i z przyjemnością je robiłam. Na początku banerek do zabawy.

                                                                      


                                           Teraz moje kartki, mapka prawa.

                                                                     

                                                          Mapka lewa.

                                                                  

                                                     Kartki płaskie do koperty.

                                                                        

                                                          Kolaż dla szefowej.

Dziękuję wszystkim za komentarze pod poprzednim postem. Miłego wypoczynku.                                       



6 komentarzy:

  1. Kolejne bardzo ładne kartki. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne kartki a święta coraz bliżej, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Teresko, wspaniała interpretacja mapek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne karteczki, aż zapachniało świętami:) Uściski Tereniu!

    OdpowiedzUsuń
  5. No i przegapiłam twój post z kartkami. Tłumaczy mnie tylko fakt że mnie nie było w domu a jak wyjeżdżam to się wyłączam całkowicie i fakt potem nie nadrabiam wszystkiego. A wracając do Twoich kartek to bardzo mi się podobają obie. Niby proste, ale takie do koperty lubię najbardziej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki! Piękna interpretacja mapek! Brawo!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń