piątek, 11 lutego 2022

Szycie.

     Witam serdecznie wszystkich.

Pogodę mamy taką jaką mamy nie sprzyja spacerom. Więc ciągle coś robię, żeby nie było to samo to sobie  urozmaicam. A mam dużo resztek bawełny to uszyłam z nich małe torby na różne przyda się. Szmatek trochę ubyło i jest porządek w przyda się. Jak to zrobić znalazłam filmik na Y.T. Na flizelinę z klejem na jednej stronie, układamy szmatki na klej. Flizelina wycięta w odpowiednim rozmiarze , prasujemy i jest przyklejona. Przeszywamy w szachownicę, wyrównać i pozszywać. Wszywamy podszewkę i uchwyty, gotowe. Filmik tu. Może ktoś skorzysta. 

                                                               


         Torba ma szerokość 29cm. wysokość 18 cm. szerokość dna 12cm.

                                                                

                 Druga strona tak wygląda a w środku podszewka z różowej flaneli.

                                                                   

Popełniłam błąd za rzadko poprzeszywałam szachownicę i poodklejały mi się szmatki. Poprzeszywałam zygzakami łączenia łatek podwójną igłą teraz będą trzymać.

                                                                 


              Ta jest większa i przy tej nie naklejałam na flizelinę tylko zszywałam.

                                                               

                             Na zewnątrz łączenia poprzeszywałam zygzakami.
                                                                     
                                                                   

                              Mam dużo starych kordonków może się przydadzą.

                            Szmatek trochę ubyło. Torby są przydatne.

 

8 komentarzy:

  1. Sliczne resztkowce , wiosenne torby i mniej resztek.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczne i wesolutkie są te Twoje torby Tereniu. Na przydasie są świetne ale spokojnie można je nosić na zakupy, na wiosnę pasują idealnie.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne - kolorowe i radosne. Szczególnie druga wpadła mi w oko.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  4. I to jest najważniejsze- wykorzystanie przydasiów, których szkoda wyrzucić, a miejsce jednak zajmują:) Świetne torby:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Super torby. :)
    Patrząc na Twoje wyczyny mam ochotę usiąść do maszyny, ale sama ochota to za mała mobilizacja dla mnie w ostatnim czasie. :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne te torby, a jakie praktyczne .... super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super torby. Pięknie się prezentuje. Szkoda, że nie mam zdolności do szycia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń