sobota, 7 sierpnia 2021

Tniemy i gniemy papier z Ewą.

 Witam serdecznie Wszystkich.

Mamy jeszcze wakacje a one nie sprzyjają blogowaniu. Jednak chcemy trochę odpocząć i się zrelaksować. Jestem po wakacjach i w pełni sił. Zrobiłam kartki na wyzwanie u Ewy. Na początku banerek do zabawy, żeby było wiadomo na czym polega ta zabawa.

                                                            


                            Podziwiam Ewę za jej piękne składaki w jej wykonaniu.

                                                                              


                                      Mój składak na święta wielkanocne.

                                                                     


      I drugi na święta B.N. żeby było sprawiedliwie na każde święta po jednej. 

  Dziękuję Wszystkim za komentarze pod poprzednim postem. Miłego wypoczynku.


4 komentarze:

  1. Prześliczne są, wielkanocna taka wesoła, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są! Świetnie, że kartki na święta zrobiłaś Tereso, ta forma pasuje na każdą okazję! Wielkanocna zachwyciła mnie jasną kolorystyką i kropeczkowym tłem, druga jasną tekturką na granatowym tle. Pejzażyki uwielbiam 😀 Pozdrawiam 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba składaczki są niezwykle urokliwe, bardzo mi się podobają.
    Uściski Tereniu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kartki wykonałaś. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń