piątek, 4 czerwca 2021

Haft krzyżykowy.

        Witam.

Cztery pory roku mam oprawione. Byłam u fachowca żeby mi oprawi ale jak usłyszałam cenę to zrezygnowałam. Szukałam w marketach i znalazłam w ,,Leroy - Merlin" nie wygórowana cena, cały zestaw: ramka, szybka i passe-partout za 20 zł. Ramka srebrna a passe-partout białe obróciłam na lewą stronę i jest kremowy. A poukładać wszystko razem to nie problem.

                                                                       


                                                  Tak wygląda ramka.

                                                               


                                                        Pani Wiosna.

                                                                   


                                                           Pani Lato.

                                                                   


                                                           Pani Jesień.

                                                               


                                                          Pani Zima.

                                                                       


                                                 Jesień - Zima. 

                                                           


                                                          Wiosna - Lato.

        Mam nadzieję, że wnuczce się spodobają.Na razie nie planuję większych haftów.

        Dziękuję wszystkim za komentarze pod poprzednim postem. Miłego wypoczynku. 

6 komentarzy:

  1. Przepiękny zestaw.Sliczny prezent dla wnuczki.Po!drawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowicie wyglądają wyhaftowane i zestawione portrety czterech pór roku. Pięknie! Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie to wygląda Tereniu, cudny prezent będzie:)
    Ja kupuję ramki w Action, są w komplecie i wyjątkowo tanie.
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!Taki komplet robi wrażenie - cudnie wyglądają wszystkie razem😀😃😄

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne panie - hafcik cudny :)na pewno sie spodoba :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń