piątek, 30 kwietnia 2021

Szydełkowy bieżnik .

 Witam .

Mamy ,,Wiosnę" na całego chyba wszyscy na nią czekali. Dla odmiany wzięłam  się za szydełko. W swoich zbiorach znalazłam wzór na bieżnik pochodzi ,,Ręczne robótki " z zeszłego wieku. Wszystko zbieram może się przyda i się przydało.

                                                              


                           Umieszczam wór może komuś się spodoba.

                                                                  


     Składa się z kwadratów, zrobiłam 10 i są łączone po dwa. długość 103cm / 40 cm. Nici Ada 15, 330 m w 50 gramach a szydełko 1,1mm.

                                                                              

   
 
Wzór jest dość gęsty, zużyłam nie całe cztery motki.
Serdecznie dziękuję  wszystkim za komentarze pod poprzednim postem.
Życzę udanej majówki i pozdrawiam.
 
 

7 komentarzy:

  1. Piękny elementowy bieżnik.Sama nie lubię robić z elementów bo zawsze coś namieszam.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tereniu cudny jest, bardzo mi się podoba!!!. Ale aktualnie mam co innego w planach, poza tym nie mam takiej ławy :-)
    Pozdrawiam i dzięki za wzór

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny jest ten bieżnik i jak widać chomikowanie na coś się przydaje:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny bieżnik, wymagał Od Ciebie równiutkiej roboty, żeby wszystko pasowało do siebie. Ja zauważyłam,że im starszy wzór, tym ładniejszy. Z reguły późniejsze modele są prostsze i mniej wyrafinowane, ale oczywiście są wyjątki. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tereniu świetny bieżnik wyszedł, a wzór raczej niespotykany, przynajmniej ja go nie widziałam- dziękuje, zapisałam:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny bieżnik !!!
    Wzór niespotykany.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały bieżnik będzie dobrze się układał przy takim wzorku :) gazetki zawsze przydadzą się bo wzorki nie przeminą ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń