piątek, 26 marca 2021

Kartki składaki.

 Witam Wszystkich.

Jak składaczki to 22 wyzwanie u Ewy ,, tniemy i gniemy papier". Zrobiłam trzy skadaczki  przy pierwszy wyszedł mi tył krótszy a przy następnych już było dobrze. Innych problemów nie miałam.

                                                                       


      Dwie kartki są religijne to przy tej wyszedł tył krótszy, grafiki ze starych kartek.

                                                                       


                                                              

                                                Tło nie bardzo pasuje.

                                                Banerek do zabawy.

                                                           


            Dziękuję Wszystkim za komentarze pod poprzednim postem.

                        Miłego już wiosennego wypoczynku.

9 komentarzy:

  1. Śliczne składaczki Tereniu. Najbardziej urzekł mnie pierwszy:)
    Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kartki Terenu. Mnie też wyszedł tył krótszy i jakoś się zniechęciłam, dlatego powstała tylko jedna kartka. Widzę że Ty uparta jesteś i bardzo dobrze !!. Myslę że gdyby nie choróbsko tez bym jeszcze spróbowała.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki Tereniu:) pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super karteczki,
    Bardzo dziękuję za prześliczną karteczkę świąteczną.

    OdpowiedzUsuń
  5. Składaczki są super:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne są Twoje kartki, sprawnie Ci poszło cięcie i gięcie ..... super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne kartki. Wesołych świąt Wielkanocnych.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne karteczki, zwłaszcza pierwsza 😀 Czasem trudno dobrać papier w tle do motywu, też mam z tym problem😀 Cieszę się, że nie zrezygnowałaś po pierwszej nieudanej próbie. Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  9. wonderful cards. you did the amazing work.
    lace hair

    OdpowiedzUsuń