piątek, 12 lutego 2021

Kartki wg. mapki.

      Witam Wszystkich.

Jak mapki to większość wie , że to zabawa u Ani. Są dwie mapki a wytyczne: kolor biały i serduszka. Zrobiłam po jednej kartce z każdej mapki ze wszystkimi wytycznymi.

                                                                   


                                Jak kartka okolicznościowa to dodałam kwiatek.

                                                                    


                                 Zrobiłam na zielono chyba już tęsknie za wiosną.

                                                    Kolaż i banerek. 

                                                                   


                                                                          

      Pięknie Wszystkim dziękuję za komentarze pod ,,koronkową pandemią" .

     U mnie zima nie odpuszcza i znów dopadało śniegu. Trzymajcie się ciepło.

 

11 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki Tereniu, szczególnie ta w wiosennej zieleni. Ja też tęsknię i powoli odliczam ale póki co jest bardzo mroźno. Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki urokliwe. :)
    Podobają mi się pastelowe kolory.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne kartki. Świetne kolorki. Uściski posyłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tereniu świetne te Twoje kartki takie pastelowe i bardzo eleganckie. Cieszę się , że udało Ci się zrobić kartki ze wszystkimi wytycznymi.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj Tereniu.
    Widzę, że macie fajną wspólną zabawę, a przy okazji pięknie wykonane karteczki. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki! Doskonała interpretacja mapek i wytycznych!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki, jestem zachwycona. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie kartki bardzo ładne, delikatne, świetnie zinterpretowane mapki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, może zielony przyciągnie wiosnę...wszyscy juz jej wygladamy z utęsknieniem!

    OdpowiedzUsuń