piątek, 23 października 2020

Październikowe kartki.

 Witam.

W październiku u Ani wytyczne na kartkach to: wrzosy, kolor fiolet i kokardka.

Z wrzosami to był problem , nic mądrego nie wymyśliłam a jedyny ratunek

to ,,Pinterest " i jego grafiki. Zrobiłam dwie karteczki.

                                                           


                         Wrzosy są choć w doniczce, fiolet i kokardka.

                                                                   


                   Tu raczej na grafice jest lawenda a reszta się zgadza. 

              Mam nadzieję, że w następnym miesiącu lepiej mi wyjdą kartki. 

                                                 Jeszcze kolaż i banerek. 

                                                             


 

                                                                            



    Dziękuję Wszystkim za komentarze pod poprzednim postem. Trzymajcie się zdrowo.

  Pozdrawiam i miłego weekendu.

 

11 komentarzy:

  1. Teresko nie Ty jedna miałaś problem z wrzosami, ja też !! Wszędzie była lawenda, a jak już znalazłam jeden wzorek z wrzosami to była na nim taka pikseloza że zrezygnowałam z wyszywania. Podobają mi się Twoje kartki, zwłaszcza ta pierwsza i z radością przyjmuję do zabawy.
    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja skorzystałam z grafiki, kłopotliwe są te wrzosy:) Mimo wszystko świetnie sobie poradziłaś Tereniu a karteczki są na prawdę urocze. Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sobie poradziłaś Tereniu.:) Można wiedzieć gdzie kupujesz te perłowe koraliki? Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tereniu dałaś radę i wyszły piękne kartki:) pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne kartki i świetnie z tych wrzosów wybrnęłaś, bo rzeczywiście temat nie łatwy :-) Ciekawe kartki powstały i mnie się podobają :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super karteczki przygotowałaś. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne kolorki. Śliczne wyszły Ci te kartki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wrzosy to wdzięczny temat, piękne kartki Tereniu 🙂
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń