piątek, 21 sierpnia 2020

Kartki komunijne.

  Witam Wszystkich.
Moja najmłodsza wnuczka idzie na początku września do pierwszej komunii.
Przez tą koronę wszystko jest pomieszane. Zrobiłam jej karteczkę i pudełko do karteczki.

                                                                   
           
                                                             To jest  pudełko na kartkę.



                                                          Karteczka w pudełku.


                                                                            

                                                 Pudełko i karteczka dla sąsiadki.


                                                                            

   Dziękuję serdecznie za komentarze i że jeszcze tu zaglądacie. Ostatnio mało chodzę po blogach
   upały bardzo mi nie służą. Jutro ma być ostatni taki upalny dzień. Kto lubi niech kożysta
   a ja się cieszę, że wreszcie przyjdzie ochłodzenie. Miłego wypoczynku.

9 komentarzy:

  1. Teresko świetne są . Fajnie że potrafimy sobie sama takie zrobić, choć przyznam że te sklepowe mnie ostatnio zauroczyły. Ale tak kartka ręcznie robiona i na dodatek w pudełku ma szczególna wartość. Będzie kiedyś można powiedzieć Babcia mi zrobiła.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyjątkowe papiery i ładne wykrojniki pozwalają piękne kartki wyczarować ...... super!

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki są śliczne, wspaniała pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza kartka, piękna. Najważniejsze, że uroczystość się odbędzie, a że później, takie dziwne czasy mamy. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tereniu śliczna karteczka, będzie pamiątka po tak uroczystym dniu.
    Ten rok był, jest i będzie trudny dla nas wszystkich, ale miejmy nadzieję, ze wszystko się dobrze skończy:)Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyczarowałaś Tereniu prześliczne kartki, będą wspaniałą pamiątką.
    Przesyłam serdeczne uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja wnuczka ma bardzo zdolną babcię😊 zrobiłaś jej wyjątkowy i przepiękny upominek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca i pamiątka,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna kartka. Taką delikatna. Wnuczka będzie z pewnością zadowolona.

    OdpowiedzUsuń