czwartek, 26 marca 2020

Workoplecaki.

   Serdecznie witam Wszystkich.
Uszyłam workoplecaki dla dzieci. To moje pierwsze takie szycie. Obejrzałam filmiki na YT.
Pierwszy poprawiałam a następne już się szyło lepiej. Uszyłam 6 sztuk i wcale nie jest to trudne.

                                                                      
 Z jednego metra tego materiału wystarczyło na 4 sztuki, są różnej wielkości. Materiał jest trochę grubszy. Podszewka  bawełniana i naszyła kieszonki na podszewkę.

                                                                   

                                      Wszystkie kieszonki są kolorowe.


                                                                        

                     Na dole powycinałam kwadraciki po 2 cm. i są małe dna w tych workach.


                                                                          

                                 Z tego uszyłam 2 worki. Te mi się bardziej podobają.


                                                                       

                         Tu bardziej ambitnie przy kieszonkach  są zamki.

                                                                          

    Otwory do tunelików  obszyłam jak dziurki do guzików. Ma nadzieję, że chociaż trochę
        dzieciom się spodobają.
  Dziękuję wszystkim za komentarze pod poprzednim postem. Pozdrawiam i nie dajcie się temu
  wirusowi Tereska.
  

                                                                                

7 komentarzy:

  1. Bardzo starannie to zrobiłaś Tereniu. Chyba te niebieskie bardziej mi się podobają ale to tylko kwestia gustu.
    Trzymaj się ciepło i zdrowo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wykończenia mają Twoje workoplecaki. Kolorowe, miękkie i z kieszonkami będą się dzieciakom bardzo podobały. Zdróweczka Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Terezko,moc pěkná práce.Já jsem teď šila masky na obličej proti Coronaviru.
    Přeji pěkné dny a hlavně dobré zdraví.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudowne, mega mi się podobają. Cudnie uszyte, mega dopracowane, a materiały zachwycają. Mega i raz jeszcze mega mi się podobają! :) Pozdrawiam, zdrówka życzę i tulę mocno. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super worki, Teresko!
    Moje dziewczyny takie mają i bardzo sobie chwalą.
    Pozdrawiam serdecznie i wszystkiego dobrego Ci życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super worki uszyłaś i bardzo fachowo to wygląda. Podziwiam tym bardziej, że ja to z tych co to tylko trochę na wprost umieją, ale co tam, napatrzę się u Ciebie. niech służą dobrze :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja! Nie dość, że śliczne, to jeszcze praktyczne. Dzieci będą zachwycone!

    OdpowiedzUsuń