niedziela, 5 stycznia 2020

Frywolitka.

     Witam serdecznie Wszystkich. Już mamy po świętach i czas zabrać się za jakąś prace.
W wolnym czasie trochę supłałam frywolitkę. Przy niej nie ma dużego bałaganu wystarczą
nici, nożyczki, szydełko i czółenka albo igła. Krótko przed świętami robiłam aniołki płaskie
dla synowej i bratanicy. Tą wersję już robiłam, już ich nie mam. Zrobiłam też małą serwetkę
wzór z gazetki.


                                                                         
      
        Te aniołki najbardziej się podobały. Zrobiłam ich dużo więcej nie ma już żadnego.


                                                                         

    Bardzo ładnie się prezentują na choince wielkość 5,5 / 4 cm. Autorką tego wzoru jest
     Wiki45a fascinata.blox.pl  Dziękuję za wzór.


                                                                       

        Średnica tej serwetki 22 cm. Nici 20 DMC. Nawet fajnie się supłało.

                                                                 
                                                                         
       
  Umieszczam wzór  a kto jest autorem tego wzoru to nie wiem. Mam tylko tą kartkę i tak
  dziękuję autorce tego wzoru. 
   Bardzo dziękuję Wszystkim za życzenia świąteczne i Noworoczne  również za piękne karteczki.
 Pozdrawiam i do następnego wpisu Tereska.                                                     

9 komentarzy:

  1. Przepiękne frywolitki zrobiłaś, a aniołki są rzeczywiście cudne, urocze. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne frywolitkowe wytworki. Aniołki urocze. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Teresko Aniołki są cudne i wcale się nie dziwię, że tak szybko się rozeszły. Serwetka też piękna.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace, Teresko!
    Aniołki bardzo mi się podobają, więc pewnie też spróbuję sobie wysupłać.
    Wszystkiego dobrego na ten rok Ci życzę 😃

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe prace, cudowna frywolitkowa serweta.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie dziwne, że aniołki się rozeszły w takim tempie. Są śliczniutkie. Serwetka również bardzo mi się podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne prace Tereniu, a aniołki jak marzenie.:) Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne te aniołki, piękna serwetka .....

    OdpowiedzUsuń