czwartek, 5 grudnia 2019

Bombki akrylowe.

  Serdecznie witam Wszystkich.
Chciałam spróbować ozdobić bombki akrylowe w środku. To moje pierwsze próby.
Bombki to średnica 6 cm, grafiki dwie sklejone razem i drobne kuleczki.
Zrobiłam ich cztery, nie są idealne ale moje na pewno następne będą ładniejsze.

                                                                          

    Do pierwszej wsypałam trochę brokatu i się poprzyklejał do ścianek. Nawet fajnie daje efekt śnieżycy w bombce.

                                                              

                                                       Druga strona bombek.


                                                                      

Następne dwie tu nie ma śnieżycy. 


 
Druga strona bombek. U góry nie robiłam kokardek tylko kawałek wstążki szyfonowej
zrobiłam fastrygę i związałam  nitkę. Myślę, że nie są najgorsze.

Pięknie dziękuje za wszystkie komentarze pod poprzednim postem. Pozdrawiam Tereska

15 komentarzy:

  1. Przepiękne :) będą się pięknie prezentować na choince

    OdpowiedzUsuń
  2. Teresko takie bombki chodzą za mną od zeszłego roku.. ale ciągle brak mi czasu . Twoje są przepiękne. Bardzo mi się podobają. No i świetny pomysł z tym brokatem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały debiut Tereniu, bombki wyglądają pięknie i efektownie. I fajnie wygląda też ta "śnieżyca" w środku:) Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bombki są fantastyczne, a brokat zrobił super efekt. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te bombki,a ze śnieżycą najładniejsza:)).

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały debiut. Bombki będą cudowną ozdobą:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wyszło, wcale nie widać że to debiut.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są te bombeczki. Jak wiadomo ćwiczenie czyni mistrza więc z każdą kolejną pójdzie lepiej (choć uważam że tym bombkom nic nie brakuje) 😍

    OdpowiedzUsuń
  9. Tereniu świetnie sobie poradziłaś- gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie rewelacja! Ślicznie się prezentują. Wspaniale sobie poradziłaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne bombki. Super zrobione, muszę też kiedyś takie zrobić. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super Ci wyszły te pierwsze bombki. Domyślam się, że przy ich robieniu świetnie się bawiłaś ..... no i z końcowego efektu jesteś bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie są piękne, takie inne, oryginalne :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne bombki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń