środa, 13 listopada 2019

Ozdoby świąteczne.

     Witam serdecznie Wszystkich.
Święta się zbliżają wielkimi krokami i czas zacząć coś robić. Dla siebie i rodzinki.
Na razie zrobiłam parę śnieżynek frywolitkowych i bombki akrylowe obrobione szydełkiem.
Zdjęć będzie dużo.

                                                           





Dwie większe to rozmiar 8 a wzory poszukałam na ,, Pintresie " Nici 15 a szydełko 1,25.


                                                                     

                                                                        

                                   Wszystkie śnieżynki robiłam nićmi 20 DMC.


                                                                                  


                                                                     

                                                                              

 Obrobiłam dwa słoiczki po jogurtach z Biedronki. Pomysł zobaczyłam u Renulki. Jeden to frywolitka a drugi to zwykła koronka.


                                                                             

                 Tak kwitnie mój grudnik to jest duży mam jeszcze dwa małe i też kwitną.

Pięknie dziękuję Wszystkim za komentarze pod poprzednim postem.Serdeczności Tereska.

11 komentarzy:

  1. Piękne ozdoby i te robione szydełkiem i te frywolitkowe, a grudnik cudowny. :)
    Przypomniałaś, że czas zabrać się za śnieżynki i inne ozdoby. :)
    A ja zapraszam na bajkę TUTAJ
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne wszystkie prace a grudnika zazdroszczę nie umiem go utrzymać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapachniało świętami :) Prześliczne są te ozdoby Tereniu, jestem zachwycona. Grudnik też urokliwy - bez uroku. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bombki już gotowe? Bardzo ładnie Ci wyszły. Jednak frywolitka wygrywa ... piękne te śnieżynki i słoiczek z frywolitką piękny. Fikuśne są te szklane słoiczki po jogurtach, szkoda wyrzucić, zawsze coś fajnego można z nich zrobić.
    Mój grudnik Twojemu ,,do pięt nie dorasta,, ale też już pięknie kwitnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne ozdoby😊❤️😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe ozdoby. Frywolitkowe gwiazdki i ozdobione słoiczki najbardziej mi się spodobały, a grudnik wygląda imponująco!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne ozdoby wykonałaś. Bombki i gwiazdki pięknie będą wyglądać na choince. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne są te Twoje ozdoby:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Tereniu piękne ozdoby już przygotowałaś, podziwiam:) ja jakoś jeszcze nie czuje świąt i pewnie skończy się tak jak zawsze- połowy zaplanowanych nie zrobię:(
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Bombki są cudne. Zachwyciły mnie te śnieżynki, tak równiutko i pięknie zrobione.

    OdpowiedzUsuń