piątek, 25 października 2019

Serwetka szydełkowa.

    Witam serdecznie Wszystkich.
Jak w tytule będzie praca na szydełku. Zmieniam techniki aby Wam się nie znudziło i mnie.
Z miesięcznika ,,Robótki Anny" wybrałam serwetkę.Podano, że serwetka po zrobieniu
ma średnice 38 cm. Robiłam z nici 10 (a podano nici 20) i wyszła średnica 50 cm.
Wzór będzie na końcu posta. Kto chętny niech się częstuje.


                                                               


                                  Tak wygląda i kojarzy mi się z dużym kwiatkiem.


                                                                      

                                           Wolno przybywa bo jest dość gęsty wzór.


                                                                         

                                                             Środek serwetki.



                                                                        


                                                                             

                                                        Oryginał z gazetki.


                                                                       

                            Wzór, moim zdaniem z cieńszych nici ładniej się prezentuje.
Serdecznie dziękuje Wszystkim za komentarze pod poprzednim postem i pozdrawiam Tereska.

11 komentarzy:

  1. Jak ja kocham białe serwety, Twoja jest piękna bardzo w moim guście. To prawda ze z cienszych nici serwety wyglądają piekniej. Może kiedyś skorzystam ze wzoru musiałabym sobie przypomnieć podstawowe sciegi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście serwetka wygląda jak duży kwiat, jest prześliczna!
    Miłego weekendu Tereniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. O! Jaka ładna serwetka! Serwetka-kwiat :) Raz tylko bardzo dużą serwetkę zrobiłam (1 metr średnicy), wolę dużo mniejsze bo tyle czasu nie pochłaniają (nie mam tyle cierpliwości co Ty) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudna ta serwetka. Talent podziwiamy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Osobiście bardziej mi się podobają takie gęste serwetki. Twoja jest śliczna. Chętnie skorzystam ze wzoru w niedalekiej przyszłości. Dziękuję bardzo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tereniu jest świetna, podziwiam za równiutkie ściegi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie Ci wyszła ta serwetka Teresko! Wzór jest wyjątkowy, szydełkowałam go 2 razy szydełkiem nr 1 oraz 1,2. Uzyskałam średnice 65 cm. i więcej. Musi być błędnie podana wielkość w opisie, bo przecież są tam podwójne słupki. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tereniu piękna serweta wyszła:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna serwetka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wzór jest piękny, a Twoje wykonanie rewelacyjne. :)
    Robiłaś z grubszych nici i dlatego wyszła większa, ale nawet gdybyś robiła z nici o podanej w opisie grubości, ale robiłabyś luźniej, to też serwetka byłaby większa niż oryginał.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna serwetka,tezy ją kiedyś robiłam, bardzo ładnie się prezentuje :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń