piątek, 26 lipca 2019

Woreczki lawendowe.

   Serdecznie witam Wszystkich.
Woreczki zapachowe z lawendą chyba dużo osób je lubi. Mam jeszcze dużo resztek bawełny
to je wykorzystuje. A wszyscy z rodziny i znajomi chętnie je przygarniają. Też mam na każdej
półce w szafach jeden woreczek. Szkoda bawełny to je szyje i rozdaje. Tym razem uszyłam 20 sztuk.


                                                                        

                                                           Pierwsza dziesiątka.


                                                                          


                                                                        

 Woreczki mają rozmiar 20,5 cm / 13,5 cm. Tym razem nawet koronkę przyszyłam u góry.

                                                                      

                                                    Następna dziesiątka.


                                                                                


                                                                                    


                                                                             


      Wszystkie razem. Mam nadzieję, że synowym się spodobają.
 Dziękuję Wszystkim za   komentarze pod poprzednim postem. Pozdrawiam i miłego weekendu Tereska.

9 komentarzy:

  1. Wspaniałe woreczki Tereniu.:) W ubiegłym roku dostałam podobny od blogowej koleżanki, lawenda pachniała obłędnie. Obdarowane osoby na pewno bardzo się ucieszą. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale wyglądają i są bardzo przydatne:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, pachnące dekoracje Teresko, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne i praktyczne. U mnie lawenda jeszcze nie ścięta, ale jakoś nie mogę się zmobilizować. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak sobie oglądam i przeglądam... cudne są. Biedronkowy mnie urzekł.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny sposób na wykorzystanie resztek bawełny ... no i ten zapach!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie ci wyszły woreczki,ja także wszystko do konca wykorzystuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tereniu śliczne są i całkiem spore. Masz chyba wielkie pole lawendy :-)
    Koroneczka jak wisienka na torcie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń