czwartek, 23 maja 2019

Frywolitka.

     Serdecznie witam Wszystkich.
Na naukę frywolitki, którą prowadzi Renia i Justynka na zmianę. W tym miesiącu u Justynki ma być
frywolitka z różnymi dodatkami. Dużo jest pokazanych inspiracji a wybrałam len i frywolitka.
 Od miski odrysowałam koło na lnie obszyłam na maszynie zyg-zakami bardzo gęsto. Osobno
zrobiłam koronkę frywolitkową  i przyszyłam do lnu.


                                                                         






                                                   To nasz banerek do nauki frywolitki.


                                                                          

                                     Len ma kolor naturalny a wzór koronki z internetu.


                                                                            
 

 Tą robiłam jako drugą a wzór to zwykła koniczynka. Bardzo fajnie się układa na kole.



                                                                       


                          Obie razem jak dla mnie ta druga jest ładniejsza.

 Lekcja frywolitki będzie zaliczona ( mam nadzieję). Na tych małych ( średnica 23 cm.)trochę
poćwiczyłam i mam w planie zrobić bieżnik na komodę tylko użyję białego lnu.
 Pięknie dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim postem i pozdrawiam Tereska.

10 komentarzy:

  1. Obie są śliczne Tereniu choć może rzeczywiście druga troszkę bardziej zachwyca :)))
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam się aż tak na frywolitce (znam podstawy a to już wyższy poziom dla mnie) dlatego zachwycam się każdym wzorem. Obie serwetki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Frywolitki są piękne. Podziwiam osoby, które posiadły sztukę wykonywania ozdób tą metodą. To niezwykle precyzyjna praca. 🌸🌼🤗

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, przepiękne serwetki powstały, cudne. Też myślę, o zrobieniu czegoś większego na stół, tylko zawsze brak czasu. Twoje wzory cudne i wykonanie także. Podziwiam, dziękuję, że tak wytrwale jesteś z nami :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne serwetki przygotowałaś Tereniu, len i delikatna frywolitka to jednak bardzo dobre połączenie:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie koronki frywolitkowe są tak piękne,że mnie jest trudno wybrać ładniejszą, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie ob ie piękne! Wielki brawa za staranność i efekt końcowy. Lekcja bardzo dobzre odrobiona!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięne ale dla mnie tomagia,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń